mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ritu77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ritu77

Vieras
mitä teen kun olen kyllästynyt mieheeni joka tekee vain töitä (tosi pitkää päivää) eikä näytä minusta ja tytöstä piittaavan tippaakaan ja minä hoidan lapsen ja kaikki kotityöt. Olen viimeaikoina ottanut asian puheeksi monta kertaa, etten jaksa tätä "yksinhuoltajan" elämää enää. Mutta ei sieltä juuri mitään saa irti, mies kun ei osaa edes puhua asioista.Jos meinaan käydä jossain mm. kavereitten luona, lenkillä tai asioilla aina on otettava tyttö mukaan tai hommattava itse sille vahti. En ole mikään "bilettäjä" tyyppi mut ois kiva harrastaa liikuntaa tai muuta ilman lasta ja saada joskus omaakin aikaa. Minua on alkanu rasittaa tää tilanne niin paljo, et oon alkanu harkita eroa! Mitä mieltä ootte ja onko muilla vastaavaa?

jos miehellä ajaa työstä saatava raha perheen edelle niin se on jo vakava ongelma, melkeinpä työholismi. Jos ei mies halua keskustella, niin yritä kiristystä (nii-in, halpamaista mutta joskus ainut keino). Jos ei mies puhu niin sinä lähdet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 14:06 Äiskäpäiskä kirjoitti:
jos miehellä ajaa työstä saatava raha perheen edelle niin se on jo vakava ongelma, melkeinpä työholismi. Jos ei mies halua keskustella, niin yritä kiristystä (nii-in, halpamaista mutta joskus ainut keino). Jos ei mies puhu niin sinä lähdet.

suosittelen myös tuota,itse joskus samassa tilanteessa jossa mies loppujen lopuks palo pohjaan työn teon myötä.siitäseuras ero mutta nyt taas yhessä!

Yhteistyössä