Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JärkyttyNyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JärkyttyNyt

Vieras
En nukkunut viime yönä ollenkaan. Eilen paljastui, että miehelläni on toinen nainen! On ollut jo kaksi vuotta, enkä minä tiennyt mitään. Heillä on jopa yhteinen asunto, missä ovat leikkineet ties mitä likaisia leikkejään. Ja kaikenlisäksi tämä nainen on minua paljon vanhempi, jopa miestäni vanhempi. Olen 45-vuotias, mieheni on 48 ja tämä nainen 52!! Miksi mieheni vaihtaa vanhempaan naiseen? Mieheni sanoi, ettei luovu naisesta. Voi jatkaa yhteistä elämäämme kunnes kaikki lapset ovat lähteneet kotoa, nuorin on nyt 12-vuotias, mutta lähtee sitten tämän naisen luo. Olen vain osa-aikatöissä, enkä elä omalla palkallani. Mitä teen? Soitanko tälle hutsulle? Heitänkö miehen pellolle heti? Apua...

heitä pellolle mies , jatka elämääsi lasten kanssa .ota avioero ja vaadi elatusmaksua lapsista . voimia elämääsi kaikki asiat selkenenevät kyllä varmasti aikanaan.

Aivan totta^^Jätä mies...kyllä sinä pärjäät taloudellisestikin. Asioilla on aina tapana järjestyä mutta tuollaisen mulkqvistin kanssa et jää kyllä asumaan. Ota itsellesi nuori rakastaja, siitäpähän saa äijäsi nenilleen :D Hullu mies.

Aivan totta^^Jätä mies...kyllä sinä pärjäät taloudellisestikin. Asioilla on aina tapana järjestyä mutta tuollaisen mulkqvistin kanssa et jää kyllä asumaan. Ota itsellesi nuori rakastaja, siitäpähän saa äijäsi nenilleen :D Hullu mies.

tuommoinen mies. Valheessa olet joutunut elämään. Ei kannata jatkaa, tilanne ei ole hyvä lapsillekaan. Toivottavasti mies on kuitenkin isä lapsilleen, tapaa heitä ja maksaa! Nosta pääsi pystyyn, heitä ukko pihalle (ja et ota takasin) ja kunnioita itseäsi.

Onnea uudelle elämälle!

Jonku pikku sivuharppauksen jälkeen voi toki jatkaa suhdetta, mutta tuo on mennyt aivan liian pitkälle. On jo asunto, ja mies tehnyt päätöksensä että muuttaa. tehköön mitä haluaa, mut elä ole enään hänen loukattavana.

Yhteistyössä