mitä mä teen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
juttu on näin:
kun oltiin miehen kans asumuserossa yks hänen vanha naisYSTÄVÄ oli kertonut olevansa rakastunut mieheen mutta mieheni ei tykännyt naisesta sillä tavalla .
nainen löysi uuden miehen jota kuvaili lihavaksi eikä ollenkaan hänen tyyppiseksi mutta on niin kiltti ja mukava että ovat yhdessä.
palattiin miehen kanssa saman katon alle.
näin tämän naisen pari viikkoa sitten juhlissa ja hän lirkutti koko ajan miehelleni ja halusi halata jos ei enää törmätä mutta kohta oli kuitenkin seläntakana buffet pöydässä taas lirkuttamassa. hänen seuralainen näytti vaivaantuneelta ja niin olin minäkin.
illalla kun mentiin kotiin tuli naiselta viesti että olinko minä sanonut hänestä jotain tai olinko mustasukkainen,mies laittoi viestin etten ollut. tekstittelyä jatkui muutaman viestin verran vielä.
nyt ongelma on etten tiedä miten suhtautua naiseen seuraavissa juhlissa(tämän kuun lopulla),pitääkö minun sanoa jotain,vai olla niinkun en välittäisi vai mitä???

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm...:
Minä varmaan olisin niinku ei mitään. Tuleeko naisen nykyinenkin juhliin?

mä en tiiä,pitää kysyä anopilta onko tulossa ketä.
mua vaan ärsyttää nyt katsoo sen akan naamaa.
lässyttää meidän muksullekin vähän turhan paljon. tai sit oon liian herkkis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mie varmaa kävisin tokaseen vaan naiselle että toi sun homma on aika läpinäkyvää ja kävelisin pois.

pitäiskö....mitähän ukko kulta siitä tuumais....minä kun en saanut edes sanoa ääneen että ärsyynnyin naisen käytöksestä.

Miksi mies ei kestä jos sanot naisesta jotain? Onko kenties sittenkin ollu säpinää..? Minä sanoisin kans naiselle jotain tyyliin -anna olla ja vähät välittäisin miehen sanomisista.

Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
jos se täti on kysynyt olitko sä mustis niin kai niillä jotain peliä on kuitenki ollu kun oletti sun olevan mustis...

..no voi helkutti. mies kyllä sanoi ettei ollu..uskoin kun sillä oli yhden toisen naisen kans jotain tapailua suurin piirtein samoihin aikoihin.

Yhteistyössä