H
hieman sekasin
Vieras
Ollaan erottu noin 2 vuotta sitten..Tähän asti ollaan keskusteltu vain siitä miten hyvä asia ero oli kummallekkin meistä ja myös lapselle mutta tämän viikon tiistain tuliki paljastus:Mies sano vielä rakastavansa mua ja haluaa perheen takaisin saman katon alle.
Itse olen miettiny kyl samaa muttaa en jotenki jaksa uskoa että toimisi kun ollaan oltu eross jo näinki kauan ja ero oli tosi rankka ( käräjät,ositukset,tapaamis ja elatus asiat,kaikesta tuli riittaa).
Pitää viel kertoo se et miehen isä ei voi sietää mua ja mun äitini ja siskoni ei siedä tätä miestä.Mulle olis vaikeata elää niin koska menettäisin sillon osan perheestäni..mutta haluan kuitenkin että lapsella on hyvä olla ja tietty ajattelin itseänikin.
Onko jollain kokemusta takaisin menosta kaiken jälkeen onko onnistunu?
Kannattaako edes miettiä moista?
Itse olen miettiny kyl samaa muttaa en jotenki jaksa uskoa että toimisi kun ollaan oltu eross jo näinki kauan ja ero oli tosi rankka ( käräjät,ositukset,tapaamis ja elatus asiat,kaikesta tuli riittaa).
Pitää viel kertoo se et miehen isä ei voi sietää mua ja mun äitini ja siskoni ei siedä tätä miestä.Mulle olis vaikeata elää niin koska menettäisin sillon osan perheestäni..mutta haluan kuitenkin että lapsella on hyvä olla ja tietty ajattelin itseänikin.
Onko jollain kokemusta takaisin menosta kaiken jälkeen onko onnistunu?
Kannattaako edes miettiä moista?