mitä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
eiks teil parempii neuvoi löydy? onko jollain kokemusta että olisi pettänyt ja olisi yhdessä kyseisen ihmisen kanssa nyt??

Vaimo petti minun kanssa edellistä ja nyt ollaan oltu 8v yhdessä ja kolme lasta.Kyllä se joskus kannattaa!

vaikuttaako omaan parisuhteeseesi että helposti yleistetään tämä "kun kerran pettää niin aina pettää"?

Ei vaikuta.Tiedän edellisen suhteen taustan kun oltiin samoissa kaveriporukoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siinäpä nyt sitten mietit laitatko oman napasi kuuden lapsukaisen edelle. Toki tämä kyseinen ravintolamies voi pettää puolisoaan jonkun muunkin kanssa, mutta haluatko sinä olla mukana hänen kolmen lapsensa perheen rikkomisessa...eikä todellakaan miehen perheen vaan myös OMIEN lastesi perheen?

itselläni tähän ihastumiseen vaikuttaa varmaan se että elämän tilanteeni on nyt sellainen että olemme miehen kanssa keskustelleet avoimesta suhteesta. asuisimme ystävinä ja lasten vanhempina yhdessä mutta lasten tietämättä voimme "pitää hauskaa" eli olisiko se sitten pettämistä jos kerta asiasta olisi keskusteltu. lapset eivät ole menettämässä ydinperhettä jossa emme riitele.

Se huomio vaan tuntuu perheen äideistä niin mahtavalta. Ehkä sä olet ihastunut johonkin tunteeseen tai siihen mitä puhuitte yms. Mulle käy usein niin, käytän juttuhetket vieraiden miesten kanssa hyväksi ja häivyn heti jos mies olettaa saavansa seksiä.... Tai sanon että ei tipu. Jos jatkaa juttua vielä tuonkin jälkeen, voi olla hyvä tyyppi ja tulla ehkä kaveriksi. Minä tykkään kun on miehiä kaverina. Ja niitten kans ei sitten sekstata. Seksiä pitäs saada omalta mieheltä ja se pitäs riittää.. Mun mielipide näin.

Niin, jos haluaa seksiä muualta ja sopii avoimesta suhteesta, niin mikäs siinä sitten. Parastahan se olis, että oma lasten isä alkais sen jälkeen tuntua siltä parhaalta mieheltä...

En tekisi mitään, ihastuksia tulee ja menee aviovuosien aikana, hanki ero ennen kuin mitään muuta teet jos elämääsi et ole tyytyväinen. Älä petä, sen kanssa joudut elämään lopun elämääsi, kuten myös miehesi ja lapsesi. Sitä et tekemättömäksi saa sen kerran kun sille tielle lähdet.

Yksi mikä mietityttää, miksi kolmen lapsen naimisissa oleva äiti on ravintolassa, ilman omaa miestään? Itse olen kerran tainnut käydä tyttöjen kanssa iltaa viettämässä näiden 2:n aviovuoteni aikana ja en todellakaan ollut siellä tutustumassa miehiin tai muuta, juttelemassa kavereideni kanssa ja pitämässä heidän kanssaan hauskaa, en tutustumassa miehiin tai katsomassa löytyiskö jotain "parempaa"..

Se huomio vaan tuntuu perheen äideistä niin mahtavalta. Ehkä sä olet ihastunut johonkin tunteeseen tai siihen mitä puhuitte yms. Mulle käy usein niin, käytän juttuhetket vieraiden miesten kanssa hyväksi ja häivyn heti jos mies olettaa saavansa seksiä.... Tai sanon että ei tipu. Jos jatkaa juttua vielä tuonkin jälkeen, voi olla hyvä tyyppi ja tulla ehkä kaveriksi. Minä tykkään kun on miehiä kaverina. Ja niitten kans ei sitten sekstata. Seksiä pitäs saada omalta mieheltä ja se pitäs riittää.. Mun mielipide näin.

se juuri siinä on että en oikeasti ole tuntenut tällaista hyvää mieltä oman mieheni kanssa pitkään aikaan vaikka asialle on yritetty tehdä jotain. mieheni on ollut aikoinaan hunsvotti ja mä kasvatin hänestä kunnon kansalaisen. lapset ovat hänelle kaikki kaikessa. heistä huolehtii 100% panoksella. eikä minun pidä enää sanoa mitä tehdä. olen vain kyllästynyt olemaan äiti hänelle, tai sellainen tunne mulla on häntä kohtaan. ihastuin tunteeseen ku mies tuntui niin tutulta ja turvalliselta.

Sä haluaisit olla myös nainen etkä pelkkä äiti...? Minäkin opettelen olemaan enemmän nainen miehelleni, ja muutenkin. Niistä vanhoista kaavoista yritän päästä irti tässä avioliitossani, ilman ett tarviis sotkea vieraita miehiä soppaan. Kyllähän se vaatii mieheltänikin vähän asennemuutosta (esim. kotitöiden tekoa silloin tällöin). Aika näyttää kuin käy..

Siinäpä nyt sitten mietit laitatko oman napasi kuuden lapsukaisen edelle. Toki tämä kyseinen ravintolamies voi pettää puolisoaan jonkun muunkin kanssa, mutta haluatko sinä olla mukana hänen kolmen lapsensa perheen rikkomisessa...eikä todellakaan miehen perheen vaan myös OMIEN lastesi perheen?

itselläni tähän ihastumiseen vaikuttaa varmaan se että elämän tilanteeni on nyt sellainen että olemme miehen kanssa keskustelleet avoimesta suhteesta. asuisimme ystävinä ja lasten vanhempina yhdessä mutta lasten tietämättä voimme "pitää hauskaa" eli olisiko se sitten pettämistä jos kerta asiasta olisi keskusteltu. lapset eivät ole menettämässä ydinperhettä jossa emme riitele.

Ja lapset saa kivan mallin rakkaudesta

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
En tekisi mitään, ihastuksia tulee ja menee aviovuosien aikana, hanki ero ennen kuin mitään muuta teet jos elämääsi et ole tyytyväinen. Älä petä, sen kanssa joudut elämään lopun elämääsi, kuten myös miehesi ja lapsesi. Sitä et tekemättömäksi saa sen kerran kun sille tielle lähdet.

Yksi mikä mietityttää, miksi kolmen lapsen naimisissa oleva äiti on ravintolassa, ilman omaa miestään? Itse olen kerran tainnut käydä tyttöjen kanssa iltaa viettämässä näiden 2:n aviovuoteni aikana ja en todellakaan ollut siellä tutustumassa miehiin tai muuta, juttelemassa kavereideni kanssa ja pitämässä heidän kanssaan hauskaa, en tutustumassa miehiin tai katsomassa löytyiskö jotain "parempaa"..

Jestas, että äiti ei saisi käydä ilman miestä ulkona :laugh:

Siis et ollut aikaisemmin tätä miestä nähnyt missään. Näit hänet ensimmäisen kerran ravintolassa, juttelitte muutaman tunnin, tiedät hänestä vain mitä hän kertoi sinulle itsestään.

Tiedätkö, että sitä ihminen pystyy antamaan itsestään aika erilaisenkin ensivaikutelman kuin mitä oikeasti on.
Ravintolassa nyt tulee ihmisiä siellä tungoksessa vastaan ja voihan sitä jutellakin muutaman sanan. Ja jos on sinkku ja haku päällä niin eikun puhelinnumeroiden vaihto ja treffeille.

Älä nyt hyvänen aika sentään mieti edes mitään tällaisia juttuja sen perusteella mitä joku kertoo sinulle ravintolassa ja miltä sen ulkonäkö silloin oli.
Ei sitä tiedä millainen tapaus tuostakin miehestä paljastuisi kun tarkemmin tutustuu. Ja onko tosiaankaan niiin rauhallinen ja asiallinen kuin antoi ymmärtää.

Sen ymmärrän, että jos sinulla menee miehesi kanssa huonosti ja on pitempi suhde yhden miehen kanssa, niin ei enää muista niitä sinkkuaikojen parhaanpuolen näyttämistä ekoilla kerroilla ja iskemisrituaaleja.
Mutta jos olet varma, että tämä mies on sinulle se oikea ja haluat riskeerata kaiken niin tapaa häntä nyt muutama kerta ja katso mitä sieltä kuoren alta paljastuu.
Mutta jäitä hattuun. Et tiedä tätstä miehestä mitään. Ihastumisia tulee ja menee. Ei sitä tiedä vaikka maanantaina kaupan kassajonossa tulisi vielä komeampi ja asiallisempi mies vastaan.
Jos miehesi ei nyt ihan kauhea ole niin keskity parantamaan keskinäistä suhdettanne, viekää vaikka lapset mummolaan ja lähtekää viikonlopuksi kahdestaan jonnekin.

Ja tuo on taas tota ajatusmallia, jota mä en ymmärrä sitte ollenkaan. Onneksi mä pystyn pitämään hauskaa ihan tuon OMAN miehen kanssa enkä toisten....ja onneksi mun ajatusmaailmaani mahtuu myös muuta kuin seksi, joka ilmeisesti sun ajatusmaailmaasi hallitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mutta kun mä tapasin tuon mun miehen, mä lähetin sieltä laivalta Tumpulalle tekstiviestin että kuolema tulee, ellen tota miestä itselleni saa. En nyt ihan näillä sanoilla, mutta viesti taisi olla kuitenkin selvä. :D
Ei jäänyt kyllä epäselväksi että Nasunen on rakastunut. :D
Ja minä tietysti moraalisena ihmisenä yritin laittaa sulle jäitä hattuun, eikö niin. :whistle: Enkö? :D

Jos joskus on vaikea ajankohta parisuhteessa, niin sitä rakastuu helposti oman miehensä vastakohtaan. Tutkimukset kuitenkin osoittavat, että monesti näistä vastakohdista tulee myös ero jossakin vaiheessa, sillä heihin rakastui vain ja ainoastaan siksi kun he olivat näitä vastakohtia.

Yhteistyössä