B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-tuleva hottis-:Istun ja palstailen, menisin nukkumaan, mutta kun ahdistaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Ihmettelen miksi mä tänne palstalle tulen, ku jutut on juuri tälläisia. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Ihmettelen miksi mä tänne palstalle tulen, ku jutut on juuri tälläisia. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Ihmettelen miksi mä tänne palstalle tulen, ku jutut on juuri tälläisia. :headwall:
Etkö osaa olla sivistymätön ja lapsellinen vai etkö voi sietää että muut ovat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Ihmettelen miksi mä tänne palstalle tulen, ku jutut on juuri tälläisia. :headwall:
sama täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Olen mesessä jonkun tuntemattoman kanssa, jolla outoja kysymyksiä kuvistaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Olen mesessä jonkun tuntemattoman kanssa, jolla outoja kysymyksiä kuvistaan.![]()
Tosi outoja kysymyksiä. Aika törkee väite, kun kysyin ainoastaan, haluatko tietää kuka on kuvassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Olen mesessä jonkun tuntemattoman kanssa, jolla outoja kysymyksiä kuvistaan.![]()
Tosi outoja kysymyksiä. Aika törkee väite, kun kysyin ainoastaan, haluatko tietää kuka on kuvassa?
Mistä voin tietää ketä on kuvassa, kun en tunne sinuakaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tökyöpeli:Juon tuon kaljan loppuun ja pian lähden tai sitten en.