Mitä teet?? Myöhään illalla/yöllä joku soittaa ovikelloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootteko oikeesti niin dorkia että luulette kaikkien pelkäävän rakkienne räksytystä.... Huoh.

Mä en svais ovee, känny kädessä oisin ja oottasin tarviiko soittaa apua paikalle. Ovi ei mee ihan heti rikki...
Jos ois ikkunoita niin se ois eri juttu, huiiii!

pari rotikkaa kun alkaa mylvimään niin menee siinä monelta paskat housuun, sisälle jos väkisin tullaan niin hyvää onnea vaan, ainahan sitä saa yrittää!!

Mun olis pakko mennä aukomaan ovi, että saisin tuon piskin hiljaiseksi. Laittaisin oviketjun ja sitten koirasta kiinni, ettei saa kuonoa rakoon, ja kysyisin asian. Sitten nopeat heipat asiat riippuen, tuntemattomien kanssa en jää juttelemaan.

Ootteko oikeesti niin dorkia että luulette kaikkien pelkäävän rakkienne räksytystä.... Huoh.

Mä en svais ovee, känny kädessä oisin ja oottasin tarviiko soittaa apua paikalle. Ovi ei mee ihan heti rikki...
Jos ois ikkunoita niin se ois eri juttu, huiiii!

Jep, kyllä aseella saa kymmenenkin rotikkaa hiljaseks. Mutta sellaset tyypit sitten ei pahemmin ovikelloja soittele...

Meillä kotona on tuollaisten tilanteiden varalta valmiit rutiinit. Ensin minä ja mies haetaan eteisen kaapista pistimillä varustetut rynnäkkökiväärit, luotiliivit ja kypärät. Sitten mies avaa oven salvat, minä potkaisen oven auki ja komennan ulkonaolijan maahan mahalleen. Tämän jälkeen mies tekee sille vasemmalla kädellä ruumiintarkastuksen (rynkky on ampumavalmiina oikeassa kädessä) pysytellen samalla poissa minun ampumalinjaltani. Onnistuneen ruumiintarkistuksen jälkeen onkin mahdollista tiedustella, mitä asiaa vieraalla oli.

Hiivin hiljaa ulko-ovelle ja kuiskaan että ei täällä oo kukaan kotona, tietenki!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29500805:
en yhtään mitään. ovikello ei edes toimi. :D

No mitäs jos joku koputtais kovasti?:O

Koirat herää ja nostaa helvetillisen metelin. Sen jälkeen kaikki on hereillä.
Olisi aika tavatonta näillä nurkilla. Ajattelisin varmaan, että joko naapurissa on joku hätä tai sitten tarvii kättä pidempää.

Pari viikkoa sitten ovikelloani soitettiin klo 23:02. Aiemmin päivällä 16-18 aikaan oli myös soitettu en mennyt katsomaan kuka ovella. Nyt päätin mennä koska en odottanut ketään. Ovisilmästä ei näkynyt ketään vaan käytävässä oli valot. Mietin mitä ihmettä. Askeliakaan ei kuulunut käytävästä. Seuraavana tuli mieleen että joku on woltannut ja lähetti tuonut ruuat väärän oven taakse. Tiedostan että nyt on jotain outoa ja kello on jo myöhä. Valmistaudun avaamaan oven hieman raolleen katsoakseni onko wolt kuski tuonut väärälle ovelle ruuat. Puristan kahvaa hyvin voimakkaasti ja raotan ovea 5-15cm. Huomaan kuinka seinän vierestä 1-2m päässä ovestani hahmo hyökkää oven rakoa kohti. Vedän hätääntyneenä oven kiinni alle sekunnissa. Katson ovisilmästä kuinka harhainen noin 180cm suomalainen mies liikkuu oven ohi ilmeettömänä näyttäen olevan huumeiden tai lääkkeiden vaikutuksen alaisena/harhainen. Mies ei sano tapahtuneen aika mitään eikä huuda oven läpi/tai soita ovikelloa uudestaan. Soitan välittömästi häkeen ja poliisit saapuvat noin 25min kuluttua ja tarkastavat rakennuksen käytävät. Mitään ei löydy. Henkilöllä ei ollut myöskään ulkovaatteita vaan huppari+college housut. Tulen siihen päätelmään että hän on ollut talon asukas joka harhoissaan tai tunkeutumis/raiskausmielessä yrittänyt tunkeutua naapurin asuntoon.

Yhteistyössä