Mitä teet?: olet naimisissa, miehesi työkaveri ilmoittaa olevansa ihastunut sinuun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Miks sun pitää asialle tehdä mitää? Sen ongelmahan se on.

en mä mitään aio tehdäkkään...se vaan oottaa mun vastausta asiaan. tää mies tietää kyllä et mä oon ihan vaan kaveripohjalta, se vaan haluis tietä mitä ajattelen tosta kun ilmotti asiansa

Jos se olisi mieheni työkaveri, niin en tuntisi henkilöä sen paremmin nimeltä kuin ulkonäöltäkään. Mies on ollut samassa työpaikassa erittäin pitkään, mutta en ole koskaan käynyt hänen työpaikallaan tai tavannut ketään siellä työskentelevää. Mitään en varsinaisesti voisi tehdä. Voisin ainoastaan toivoa mieheni toimivan oikein tilanteessa.

Jos vastaat yhtään mitään, ainakaan ilman että miehesi tietää, alat peliin mukaan. Jätä asia oman onnensa nojaan tai kysy mieheltäsi neuvoa. Asia voi oikeasti paisua yhtäkkiä, ainakin hänen päässään jos viestitteyä tulee.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tässä tilanteessa olen ja mietin mitä vastata...oon ihan kuin puulla päähän lyöty. toi tuli ku salama kirkkaalta taivaalta...

Tuollaisella tilanteessa nauraa kikatellaan ja sanotaan etta kiitos sinulla on hyva maku mutta mina olen jo varattu. Mene ja tee onnelliseksi joku toinen.
En tajua miksi pitaa miettia mita vastaa, tuollainen vastaus tulee aina selkarangasta. Ellei sitten ole jotain vispilankauppaa menossa... mutta siinakin tapauksessa varmaan itse tiedat mita vastaat.