mitä teet työksesi?kauanko olet ollut samassa paikassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kommer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kommer

Vieras
vaihdatko työpaikkaa "usein?Mä vaihdoin työpaikkaa syksyllä ja nyt on toden teolla ruvennu vituttaa työntekijä joka soittaa joka helvatan sunnuntai että voisko vaihtaa työvuoroa ja milloin mistäkin..hän on yhtälailla työntekijä kun me muutkin eikä mikää meidän pomo joten mun ei ole pakko suostua hänen ehdotuksiin,eihän?.Yritin saada johtajaa kiinni mutta häneen ei saa yhteyttä..viettää auvoista vapaata hänkin.itsellä pieniä lapsia ja mä haluan tietää mitä vuoroa teen milloinkin enkä vaihtaa listavuoroja tän yhen työntekijän takia jatkuvasti.Kävipä jo mielessä että sanon itseni irti...mä olen niin kyrpiintynyt tähän työkaveriin

IT-konsultti, 8 vuotta. En vaihtaisi työpaikkaa työkaverin takia ainakaan ensin puhumatta siitä esimiehelle ja työkaverillekin. Puoli vuotta on niin lyhyt aika, että joudut todennäköisesti selittelemään aina kun vaihdat työpaikkaa.

Kaupassa olen ollut 5 vuotta, juuri vaihdoin toimistotyöhön.
Älä vastaa puhelimeen, eihän sun sunnuntaina tartte. Ei sun myöskään tarvi vaihtaa vuoroja.
Mulla oli kerran samanlainen työkaveri joka aina halusi vaihdella vuoroja, niin en sitten lopulta enää vaihtanut.

No, eihän sun mikään ole pakko vaihtaa! Etenkään jos se on toistuvaa. Eikö teillä ole muita töissä, jotka voisivat vaihtaa ko. henkilön kanssa työvuoroja joskus? Oletkos kenties liian kiltti antamaan periksi? ;) Nyt nainen itseäsi niskasta kiinni ja sanot tiukasti vaan, että nyt se loppu. Että voit vaihtaa JOSKUS hätätapauksessa, mutta et joka viikko.

Niin, itse olen väliaikaisesti kalkkunan leikkaajana, kunnes löytyy joku oman alan paikka. Ollut 3kk. Vaikka ei tässäkään mitään - palkka on ihan hyvä ( melkein parempi kuin hoitsun peruspalkka, eikä tarvi olla pyhisin töissä ;) ), eikä tarvi pahemmin ajatella... :whistle: Sopii siis mulle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
No, eihän sun mikään ole pakko vaihtaa! Etenkään jos se on toistuvaa. Eikö teillä ole muita töissä, jotka voisivat vaihtaa ko. henkilön kanssa työvuoroja joskus? Oletkos kenties liian kiltti antamaan periksi? ;) Nyt nainen itseäsi niskasta kiinni ja sanot tiukasti vaan, että nyt se loppu. Että voit vaihtaa JOSKUS hätätapauksessa, mutta et joka viikko.

Niin, itse olen väliaikaisesti kalkkunan leikkaajana, kunnes löytyy joku oman alan paikka. Ollut 3kk. Vaikka ei tässäkään mitään - palkka on ihan hyvä ( melkein parempi kuin hoitsun peruspalkka, eikä tarvi olla pyhisin töissä ;) ), eikä tarvi pahemmin ajatella... :whistle: Sopii siis mulle. :D

minkäkö liian kiltti eiei vaan tulta ja annan kuulua kovaa ja korkeelta.niin vaan riittää kun yrittää olla joku pomo.on meitä pari muuta mutta nekin yhtä paskiintuneita tän yhen soitteluihin ..huomenna räjähdän

tuotepäällikkö, samassa firmassa jo kymmenen vuotta, mutta en samoissa hommissa toki.

Pakko sanoa että et sinä kyllä aloitekykyiseltä tahi pitkäjänteiseltä kuulosta, kun ainoa ratkaisu on lopettaa. Miksi ihmiset eivät puhu asioista ja ongelmista? Monesti tekemällä itse aloitteen asiat menevät parempaan suuntaan. Puolen vuoden kokemuksen perusteella tuskin voit sanoa, että mitään ei ole tehtävissä.

Mä olen myyjä. Tai myymälänhoitajako mä oon kun teen kaikkea muutakin kuin oon kassalla :| Anyway, pikkupuljussa töissä.

Oon ollu huhtikuusta asti. Enkä ole ajatellu vaihtaa työpaikkaa usein. Tää on mun ekani kotonaolon jälkeen, joten ihan varmaksi en osaa sanoa :D

Yhteistyössä