mitä teet työksesi?kauanko olet ollut samassa paikassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kommer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keväällä tulee kaksi vuotta nykyisessä virassa. Olen kaupungin palveluksessa toimistotöissä. Keskimäärin aikaisemmissa työpaikoissa olen ollut 2-4 vuotta kussakin. Nyt kun viran sain, niin luultavasti tästä jään sitten aikanaan eläkkeelle ;)

hätäkeskuspäivystäjä - 23v. alalla ollut.

ja tuohon vuoronvaihdon tinkijään sanoisin, ettei ole pakko vastata vapailla hänen soittoihin ja muutenkin vaihtaisin työvuoroa vain jos se olisi minulle jotenkin edullista.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä oon töissä kuntosalilla, ollu jotain 4-5kk. ja voisin olla ikuisesti! :D

Kerro lisää :D Mikä koulutus sulla on? Ja tuleeko paljon tunteja?
Mua vaan on kiinnostanut liikunta-ala, mutta kaikki vaan on varoitelleet huonosta työtilanteesta tai että ei täysiä viikkotunteja tule.

Itse oon hammashoitoalalla ja ollut erilaisissa paikoissa, mutta nyt juuri aloitin uudessa, joka tuntuu kyllä aivan unelma duunilta =)

Alkuperäinen kirjoittaja kiva työ:
terveyskeskuksessa, latitoshuoltaja/ välinehuoltaja tuli juuri 19 vuotta samassa talossa.

Olen vähän ajatellut hakee välinehuoltaja koulutukseen. Minkälaista hommaa se on? raskasta? palkka? Siivous työtä olen tehnyt sata vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
terveyskeskuksessa, latitoshuoltaja/ välinehuoltaja tuli juuri 19 vuotta samassa talossa.

Olen vähän ajatellut hakee välinehuoltaja koulutukseen. Minkälaista hommaa se on? raskasta? palkka? Siivous työtä olen tehnyt sata vuotta.

palkka on suunnilleen sama kuin laitoshuoltajalla, ehkä hivenen parempi. Olen kunta-alalla ja palkkaahan saa sitä enemmän mitä kauemmin olet. mulla on jo kaikki palvelulisät. työ ei ole sinällään raskasta mutta hyvin tarkkaa ,hygieenistä. vaikea tässä selostaa mutta siinä hulletaan putsataan , pestään , kuivataan, steriloidaan ja pakataan erilaisia instrumentteja ja välineitä.
tykkään työstäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:

palkka on suunnilleen sama kuin laitoshuoltajalla, ehkä hivenen parempi. Olen kunta-alalla ja palkkaahan saa sitä enemmän mitä kauemmin olet. mulla on jo kaikki palvelulisät. työ ei ole sinällään raskasta mutta hyvin tarkkaa ,hygieenistä. vaikea tässä selostaa mutta siinä hulletaan putsataan , pestään , kuivataan, steriloidaan ja pakataan erilaisia instrumentteja ja välineitä.
tykkään työstäni.

ok. Olen ollut työharjoittelussa sairaalassa kun opiskelin laikkariksi ja sillon pääsin hiukan tutustuun tohon välinehuolto työhön.

Yhteistyössä