Mitä teette kesälomalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kesäloma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kesäloma"

Vieras
Meillä suunnitelmissa joko Oulu, tietomaa + Eden (yöpyminen) tai pääkaupunkiseutu, Heureka, Serena ja ehkä vielä Korkeasaarikin. Oulun päässä yövyttäisiin hotellissa, pääkaupunkiseudulla sukulaisten luona, jolloin vois olla vaikka kolmekin yötä.

Muuten rakennetaan, käydään lähirannalla, grillataan ja nautitaan omasta pihasta.

Eipä ihmeitä, vähän mökkeilyä ja ehkä syksymmällä mennään muumimaailmaan. Vauva syntyy juhannuksen nurkilla, joten siksi tämä kesä jää vähän tällaiseksi perus olemiseksi omilla pihoilla jne.

Mulla on tarkoituksella kalenterissa runsaasti tilaa loman kohdalla. Meillä ei ole samaan aikaan lomaa lainkaan. Yhteensä olemme lomalla viisi viikkoa, mies viikon ja mä loput neljä. Jossain välissä käydään Särkänniemessä, jonain viikonloppuna. Mutta se tilan runsaus johtuu siitä, etten tarkoituksella buukkaa sitä täyteen. Niin on monena vuonna käynyt, ja se alkaa lopulta jo ahdistaa :(. Nyt mennään päivä ja viikko kerrallaan. Katsotaan vähän sään mukaan, mitä tehdään ja minne mennään. Ensi vuonna meillä on toivottavasti yhteensä kahdeksan viikkoa, joista olis kiva pitää viikko tai kaksi yhtä aikaa.

meillä kans ollaan perätysten lomalla, eka minä 4 vkoa ja sit mies toiset 4 vkoa...koska ei oo yhteistä lomaa niin varmaan viikot ollaan ihan uimarannalla/puistossa/kotosalla ja syödään kuistilla jätskiä, viikonloppuisin olisi sit tarkoitus keksiä päivän retkiä vähän joka suuntaan, käydä telttaretkellä ja puuhamaassa jne. jotain pientä ja halpaa joka tapauksessa!

Eka lomaviikko menee tytön lakkiaisia järjestäessä, toinen lomaviikko heinä-elokuussa menee Lontoossa ja loput pidän myöhään syksyllä ja lähden Espanjaan kuukaudeksi

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Ei erityisiä suunnitelmia, kun miehellä ei ole lomaa. Ehkä käyn lasten kanssa mökillä sukuloimassa. Korkeasaaressa ollaan käyty joka kesä. Lintsi on boikotissa uuden hinnoittelun takia. Minulla ei ole mitään hinkua matkustella tai tehdä mitään erityistä, Lomalta odotan vain laiskottelua, auringonpalvomista, uimarantaretkiä ja rentoutumista.

Kesäkuu minä ja poika palloillaan sielä sun täälä fiiliksen mukaan ja heinakuun alussa pakataan karavaani suunnaten pojoiseen reiluksi kuukaudeksi. Varmaa kesäkuulla tulee käytyä huvipuistossa ja tehtyä eväsretkiä jonnekin. Lähilomailua Elokuun alusta minä palaan kotia töihin.

Ollaan kotona ja nautitaan olosta ilman kiirettä ja ilman aikatauluja :). Jos johonkin mennään, niin ehkä korkeasaareen ja mun äitini häät on kesällä ja olen kaasona siskoni kanssa :). Että ihana ja toiminnan täyteinen kesä tulossa.