Mitä teette kesälomalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lasten ikä?

Meillä on lapset 8v ja pian 11v. Kesäkuun ensimmäinen viikko oltiin Kyproksella. Powerparkissa ja Serkänniemessä käydään. Mökillä pari yötä. Loppukesästä mennään autolla Baltian maissa käymään. Kesäteatterissa ollaan käytykin jo kerran.

Miehen kanssa tehdään joku reissu kahdestaan.

Mitäs muiden kesään kuuluu?

• Tykkää
Reactions: Nelda
Lähdetään Legolandiaan ja samalla Köpiksessä 3pv. Särkänniemessä oltiin Juhannuksena. Lisäksi ajetaan Vantaalle rippijuhliin, joten samalla sitten ollaan viikonloppu Helsingissä ja ollaan kaupungilla ja varmaan Suomenlinnaan. Muuten perus mökkeilyä ja kotona oloa.

Lapseni 7,8,12

• Tykkää
Me ollaan reissattu ympäri Suomea maaseudulla sukuloimassa, mm. häissä ja valmistujaisissa käyty, uitu ja kalastettu. Helsingissä asutaan, täällä ollaan käyty leikkipuistossa ja uimassa. Kuukausi lomaa jäljellä. Ainakin Suomenlinnassa ja Linnanmäellä ehdottomasti käydään vielä ja ystäviä tavataan piknikin ja retkeilyn merkeissä. Lapset ovat 4 ja 8 v.

• Tykkää
Ei ole lapsia. Ekaksi kierretään keski-eurooppaa viikko. Sitten mökille viikoksi. Kolmas ja vika viikko häröillään helsingissä, nähdään kavereita jne. Neljäs lomaviikko jää säästöön. Marraskuu tulee vaikkei uskoisi. Marraskuussa on suunnittella paeta sitte pimeyttä ehkä thaikkulandiaan.

Lapset 3,6,8,11v.

Ollaan käyty jo Powerparkissa ja risteilyllä. Loppukesästä Tuuriin ja tivoliin ja mökille viikonlopuksi.
Ensi viikon torstaina lähdetään Sveitsiin ja ollaan 5pv.
Jotain perus kotieläintiloja jne tulee varmasti koluttua. Kaksi vanhinta kävi serkkujen kanssa Serenassa.

Mun 15v tyttö oli Lontoossa viisi päivää isänsä ja tämän uuden puolison kanssa.
Mä meen tytön kanssa Bulgariaan elokuun alussa.
Lisäksi tyttö käynyt Särkänniemessä serkkujen kanssa ja oli samalla Tampereella serkuilla pari yötä.

Mä tosiaan meen siis tuonne Bulgariaan ja varmaan joku ostosreissu Helsinkiin.

Yhteistyössä