Aamupalan jälkeen lähden 1,5-vuotiaan pojan kanssa ulos (lähes säällä kuin säällä). Ulkona pyritään olemaan tunnin verran. Käydään läheisissä leikkipuistoissa, joissa poitsu näkee muitakin lapsia. Poika jaksaa joskus kävellä sinne itse, mutta otan aina rattaat mukaan, koska en jaksa tiukan paikan tullen kantaakaan häntä sieltä takaisin...

Kun rattaat on mukana, poika yleensä kävelee vain pienen matkan itse ja haluaa sitten kyytiin. Ehkä n. kerran kuussa käydään MLL:n järjestämässä perhekerhossa, mutta mieluiten kyllä ollaan ulkona.
Ulkoilun jälkeen on ohjelmassa ruokailu ja päiväunet. Ruokaillessa poika syö itse sormin tai minä syötän. Hän käyttää harvoin lusikkaa, mutta onneksi juo maitoa hienosti itse lasista. Nokkamukissa on vain vettä ja muki sellaisessa paikassa, josta poika löytää sen janon tullen itsekin.
Päiväunien jälkeen syödään välipala ja joskus käydään vielä kerran ulkona. Muuten on ohjelmassa leikkiä esim. legoilla tai kotitöitä kimpassa. Telkkaria yritän pitää päällä mahdollisimman vähän, mutta mies sen yleensä päälle kuitenkin laittaa aina jossain vaiheessa.
Iltapalan jälkeen käydään hammaspesuilla, vaihdetaan yövaatteet ja vaippa, katsellaan pojan itse valitsemaa kirjaa, sanotaan iskälle hyvät yöt ja painutaan nukkumaan.