Mitä teette viikonloppuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ollaan maalla mun vanhempien luona. pennut ulkoilee, ajalevat mopolla, moottorikelkalla,, traktorilla ym vastaavilla. ite auttelen muoria ku se kuitenkin hoitaa lehmiä aamuin illoin 340pvä vuodessa.

Tämän viikonlopun vietän kotona ottaen rennosta. Yleensä shoppailen, olen kotona, urheilen, biletän, oon reissussa.. Viime aikoina tuo bilettäminen vienyt voiton..

Käyn ruokakaupoissa vähän tavallista kauempana, kesäisin torilla. Imuroin, siivoan, teen ruokaa. Katson digiboxilta viikon ajalta kertyneitä tv-ohjelmia. Luen. Keväästä syksyyn teen puutarhahommia. Teen käsitöitä. Kyläilen tai kutsun tuttuja sunnuntaipäivälliselle. Joskus käyn viikonloppuisin messuilla tai muissa tapahtumissa. Piirrän, maalaan, askartelen. Kiertelen kirppiksiä. Tekemistä kyllä riittää vaikka kuinka paljon, viikonloppuja vaan on aivan liian harvoin :D

Nukun pitkään. Puoleenpäivään :). Ja ehkä nukun päiväunetkin.

Ulkoillaan lasten kanssa, ehkä käydään elokuvissa tms, ehkä tavataan ystäviä. Tai sitten siivotaan, kokataan, normijuttuja.

Jaaha, käydään kaupassa, kirjastossa, miun tai miehen vanhempien luona.
Tehdään ruokaa, tiskataan, siivotaan, pestään pyykkiä, jutellaan.
Katsotaan telkkaria tai elokuvia, luetaan, rakastellaan. :)

lenkkeilen, leivon, laitan ruokaa, pesen auton, trimmaan koiran, askartelen ipanan kanssa, siivoan vaatekomeron, palstailen, katon leffoja---> tossa asioita mitä meinaan tehdä tänä viikonloppuna...

makaan zombiena sohvalla, tuijotan telkkarista ihan mitä sieltä vaan sattuu tulemaan ja mässään noutorukaa,jota mies saa käydä hakemassa...tosi ylentävää.
välillä kattelen ikkunasta, kun naapurit vie lapsiaan harrastaman ja ulkoilemaan

Tehdaan vaihtelevasti kotona yhdessa miehen kanssa toita.
Mutta sen lisaksi joka viikonloppu nipistetaan aikaa, jotta:
-kaydaan rannalla
-katsotaan koko perhe yhdessa leffa
-syodaan ulkona
-nukutaan pidempaan

Yhteistyössä