Ä
äiti
Vieras
Eli meidän tuolla 1kk neidillä on tod.näk.maitoallergia. Syntymästä asti saanut tuttelia, josta nyt reilu viikko sitte alkoi tulla allergista ihottumaa ensin poskiin, sitten päänahkaan, rintaan ja yläselkään. Vaihdettiin soijakorvikkeeseen ja ensin näytti ihan hyvältä, mutta eilen tuli taas tälläinen "lehahdus" ja lähdettiin käymään päivystyksessä. Tyttö sai kortisonipiikin rauhoittamaan ihottumaa, ja nyt iho onkin jo aika siisti...nyppyä on vieläkin, mutta ei enää punoita paljoa. Mutta nyt tuo soija on sitten tehnyt vatsaongelmia. Vatsa ei ole toiminut kahteen päivään (tuttelilla 2 kakkavaippaa/pvä) ja tänään sitten autoin vatsantoimintaa, kun tyttöä selvästi jo vaivasi. Kakka ihan vihreää, hirveän hajuista ja tosi kiinteää. Pitäiskö nyt ajatella, ettei tuo soijakaan sovi?
Monesti oon lukenut, että pari viikkoa kannattais kokeilla uutta korviketta, että tietää sopiiko, mutten haluaisi tyttöä kahta viikkoa vatsanväänteillä kiusata
Huomiseksi vasta saatiin lääkäri, että päästään tuosta mahd. allergiasta tutkimuksiin. Eli mitäs mä oikeen teen huomiseen asti, annako vaan tuota soijaa, ja kärsitään vatsavaivoista, vai annanko tuttelia, josta tuli vain ihottumaa, joka ei tyttöä haitannut? Almiron on tietty sitte vielä vaihtoehto, mutta sitä en saa tähän hätään mistään, kun ei ole meidän apteekissa, enkä pääse sitä hakemaan tuosta naapurikaupungista tänään.....
Monesti oon lukenut, että pari viikkoa kannattais kokeilla uutta korviketta, että tietää sopiiko, mutten haluaisi tyttöä kahta viikkoa vatsanväänteillä kiusata
Huomiseksi vasta saatiin lääkäri, että päästään tuosta mahd. allergiasta tutkimuksiin. Eli mitäs mä oikeen teen huomiseen asti, annako vaan tuota soijaa, ja kärsitään vatsavaivoista, vai annanko tuttelia, josta tuli vain ihottumaa, joka ei tyttöä haitannut? Almiron on tietty sitte vielä vaihtoehto, mutta sitä en saa tähän hätään mistään, kun ei ole meidän apteekissa, enkä pääse sitä hakemaan tuosta naapurikaupungista tänään.....