H
Höpsö vanha muija
Vieras
Olen tässä nyt ihan vain vierailemassa näillä sivuilla,kysyäkseni asiasta jonka tietysti tottakai itse lopulta päätän, mutta olisi hauskaa kuulla toisten mielipiteitä asiasta.Elikä siis.....Olen 34-vuotias, 3 ja 5 vuotiaiden lasten äiti.Olen vannonut että nämä lapset riittävät minulle,onhan tuota ikääkin jo,samoin kun miehelläni,lasten isällä.Olen onnellinen että selvittiin niistä vauvavuosista, lapset ovat päiväkodissa, viihtyvät siellä ja minä viihdyn työelämässäni.Nyt joku kumma vauvakuume on taas hiipinyt meikäläiseeen.....vaikka niin vannoin ja vakuutin ettei enään valvottuja öitä,koliikkihuutoja,imetys-ja nukutusrumbaa ja kaameaa synnytystä.......Mitä teen??Toinen puoleni minusta ajattelee yhä että ei....että ole nyt järkevä..ja toinen puoleni haaveilee vielä pienestä kääröstä....Mies on vähän samoilla linjoilla.Tiedän että minun on tehtävä tämä päätös kolmannesta lapsesta aika pian oman ikänikin vuoksi....Mitään ruusunpunaisia kuvitelmia minulla ei vauvan hoidosta ole,tiedän jo että se on täyttä työtä ja sitoo taas ihan eri tavalla kun 3-ja 5 vuotiaiden hoito.Mitäs jos en jaksakaan?Mutta voihan vauva olla helppohoitonenkin,eli syö ja nukkuu hyvin.Entä jos se onkin sairas?Voihan se olla tervekin...Ajatukset risteilevät päässäni....Apuaaaaa!!Eli järki vai tunteet???