mitä tehdä jos ei ole tyytyväinen seksiin tai mihinkään muuhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "omppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"omppu"

Vieras
tuntuu etten enää nauti seksistä niin kuin ennen... seksiä on liian harvoin, limakalvot kärsii kondomista, ennen olen saanut helpolla emätinorgasmeja nykyään on tosi kovan työn takana lähelle tulee mutta sitten saattaa yhtäkkiä kadota. Mies on tullu ihan pöljäks se pelkää ihan mahdottomasti mun raskautuvan.

Lisäks tuntuu että koko parisuhde tökki. Tekis mieli potkaista miestä pyllylle jos se vaikka heräis todellisuuteen...

Olen kuullut, että jos seksi toimii suhteessa, sen vaikutus parisuhteeseen on 20%, mutta jos se ei toimi, vaikutus on 80%.
Ja parisuhdeongelmat näkyy yleensä ensimmäisenä makkarissa, ja kun seksiin tulee ongelmia tai seksistä tulee ongelma, niin vaikutus on se 80%,eli tilanne pitäis jotenkin saada korjattua. Puhuminen on varmaan ihan eka asia..

puhuminen meille on niin vaikeaa, varsinkin minulle... eikä tässä asiassa voi odottaa että mies tekee aloitteen ja puhuu koska hänen mielestä missään ei ole mitään vikaa...

Ei kuulosta hyvältä. Parisuhteen perustana on rehellisyys ja avoimuus ja miten muuten sitä voisi ilmaista kuin puhumalla. Parisuhteella ei ole hyvää tulevaisuutta, jos asioista ja ongelmista ei pystytä puhumaan. Tiedän tämän omasta kokemuksesta. Lopulta siitä kumppanista vieraantuu aivan täysin, jos ei puhuta. Kaikista niistä puhumattomista asioista kasaantuu muuri välillenne ja lopulta se on niin suuri, ettei sitä voi enää lähteä purkamaan. Jos puhuminen on vaikeaa niin kirjoita vaikka kirje miehellesi.

mutta jos vika onkin vain minussa sitten? Jos olenkin vain tyhmä ja vaativa akka? Seksiin liittyvistä ongelmista ollaan jo puhuttua ja aika pitkälle ne "viat" on minussa ja fyysisiä. olen yrittänyt niitä parhaani mukaan parannella. joissakin asioissa vaadittais hieman muutoksia miehenkin puolelta mutta se ei ole valmis tulemaan vastaan tässä asiassa milläänlailla.

mitä sitten muihin asioihin tulee niin tuntuu että mies huomio mua liian vähän. mutta en tiedä vaadinko mä sitten liikaa? mun mielestä se ei ole tehnyt mitään mikä osoittaisi että se todellakin haluaa olla mun kanssa. avioliitto kysymyksiin se ei enää vastaa. ei sais lisää lapsiakaan tulla ennenku mulla on vakituinen työpaikka, työ mulla on mut enhän mä tiedä saanko mä siinä ikuisesti olla...

[QUOTE="omppu";23454190]mutta jos vika onkin vain minussa sitten? Jos olenkin vain tyhmä ja vaativa akka? Seksiin liittyvistä ongelmista ollaan jo puhuttua ja aika pitkälle ne "viat" on minussa ja fyysisiä. olen yrittänyt niitä parhaani mukaan parannella. joissakin asioissa vaadittais hieman muutoksia miehenkin puolelta mutta se ei ole valmis tulemaan vastaan tässä asiassa milläänlailla.[/QUOTE]

Musta tuntuu, että olet nyt liian ankara itseäs kohtaan. Milleen esimerkiksi voi johtua sinun fyysisestä viasta tuo seksin sujumattomuus? Tai muutkaan parisuhdeongelmat. En oikein usko, että syy on nyt sun fysiikkassa.

Tsemppiä asioiden selvittelyyn!

Yhteistyössä