Mitä tehdä kun ikää 26 vuotta ja olen mieleltäni kuin teini(esimerkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Ei kai kaikkea voi laittaa temperamentin piikkiin? Esimerkki eilisestä, mikä kuvaa hyvin mielialani vaihtelua:

olin ihan hyvällä tuulella koko päivän. Tosin siivoilin, hoidin uhmakasta lasta, pesin pyykkiä, kävin kaupassa ja odotin, että saisin mieheltäni jotain huomiota, tein hänelle ruuan ja herkullisen salaatin + jälkiruuan kun hän tuli töistä. Mies myös kävi uimassa tunnin ajan. Töiden jälkeen mies luki lehtiä tunnin ja söi rauhassa. Sitten meni suihkuun.

Olin ostanut meille leffan, jota ajateltiin katsoa. Lapsi meni nukkumaan klo 20, ja oltiin sohvalla. Kesken leffan aloin pussailla miestä korvasta ja kaulasta hellästi. Mies totesi, "ei tee mieli seksiä". Sanoin okei, mutta jatkoin silti pussailua samalla kun katsottiin leffaa. No mies sammuttikin koko telkkarin ja sanoi tympääntyneenä, että menee nyt nukkumaan.

Ja tuosta sitten tuli paha mieli, sanoin myöhemmin miehelle rumasti että "voisit joskus huomioida mua, sä oot tosi itsekäs juntti, etkä huomaa mitä teen perheen hyväksi".

Mies sanoi, että "oot sairas, torjuminen seksin suhteenko sut sai tuommoseks"

Mies on töissä, ja koko päivän olen ollut kärttyinen.

Mitä voin tehdä, kun mielialani vaihtuu näin helposti teinin tasolle?

no en mä nyt tiedä onko tuo mikään teinin merkki....mun mielestä on oikeus vaatia hellyyttä joskin siitä on oikeus myös kieltäytyä ilman että toinen vetäisee herneet nenään.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Ajattelet enemmän itseäsi, älä odota muilta niin paljon. Älä vaadi itseltäsi liikoja. Elä itsellesi, käy jossain, muualla kuin kotona.

Tässä voi olla perää, mun elämä on lastensaannin myötä rajoittunut mieheen ja lapseen, mitään omia juttuja ei ole, ja siksi odotukset miestä kohtaan niin suuret?

Mulla vähän sama ongelma, muuta elämää ei lasten ja miehen lisäksi juuri ole. Siis sellaista omaa tekemistä, mitä ei lasten kanssa tehdä.
Mieheen kohdistuu vissiin liikaa odotuksia, kun se on alkanut miestä ahdistamaan. Tai on kai ahdistanut jo kauan. Mutta, asia vois korjaantua osittain sillä, että antaisi mulle mahdollisuuden tehdä jotain omaa. Jos pääsis sen parikin kertaa viikossa uimaan tai lenkille tai kaupungille tai ihan mihin vaan ja tapaisi ystäviä ilman lapsia, niin ehkä ei se mies niin tärkeä enää olisi. Vai onkohan sekin sit huono miehen mielestä?

Miehesi oli saanut jo seksiä sille päivälle, valehteli olleensa uimahallissa. Ei kai kenenkään tartte enää uintireissun (ja mahdollisen saunomisen) jälkeen käydä suihkussa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Ajattelet enemmän itseäsi, älä odota muilta niin paljon. Älä vaadi itseltäsi liikoja. Elä itsellesi, käy jossain, muualla kuin kotona.

Tässä voi olla perää, mun elämä on lastensaannin myötä rajoittunut mieheen ja lapseen, mitään omia juttuja ei ole, ja siksi odotukset miestä kohtaan niin suuret?

No siinäpä sinulle vastaus itseltäsi. Korjaa asia.

Toi kuulosti ap hyvin tutulta, minä olen myöskin tuommoinen..erotuksena vaan et minä olen 28v : ) En ole kyllä ajatellut että se olisi jotenkin teinimäistä, vaan pikemminkin et kaipaan vaan huomiota ja hellyyttä. Mies ei aina jaksa ja ymmärtäähän sen kun on päivät töissä.. Vaikkakin olen sitä mieltä et en mee ihan takuuseen siittä et pääsen helpommalla kotona kun hän töissä, koska hoidan kahta lasta 2v ja puol vuotta.. Mut siis mulla ei kyllä kanssa ole mitään omia juttuja ja yksin käyn vain tyyliin kampaajalla parin kuun välein...milloinkahan sitä osais hankkia itselle elämän..No joo siis ladten myötä ympyrät on aikas pienet : (

:o

Mun mies olisi onnellinen jos sillä olisi tollanen nainen!

Siis ensinnäkin, sun miehes sai omaa aikaa koko päivän, olit laittanut ruoat ja kaikki valmiiksi ja hoidit lapsen.. Sitten vielä seksiäkin tarjosit ja se käyttäytyy kun mikäkin moukka. Eikä kyllä ollut sulta kovin pahasti sanottu, mä olisin sanonut paljon pahemmin ja mies vielä kilahti tosta??? :o

Taidat olla pahemman kerran tossun alla tai sitten miehesi on vaan kiittämätön nulikka!

Hei... Sussa ei ole ainakaan mitään vikaa.
Mä olen sitä mieltä, että vaikka miestä ei olisi seksi huvittanut, niin olisi edes jotain voinut tehdä mieliksi, koska sä olit nähnyt vaivaa. Jos sitä ei haluta panna, niin ok, mutta olisi se sulle voinut antaa vaikka suuseksiä. Just tollasten pikkujuttujen takia kaikki hyvätkin liitot menee pieleen. Ei ikinä voida tehdä kompromisseja, vaan ollaan vaan NIIIIN väsyneitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hehe!:
Miehesi oli saanut jo seksiä sille päivälle, valehteli olleensa uimahallissa. Ei kai kenenkään tartte enää uintireissun (ja mahdollisen saunomisen) jälkeen käydä suihkussa?

hokasitpa muuten hyvin. miksi uintireissun jälkeen viel suihkun, koska uimahallissa on pakko käydä pesulla. HMMM

Minusta sinussa ei ollut mitään vikaa etkä käyttäytynyt kuin teini. Ihanahan sinä olit miestäsi kohtaan, moni mies (esim. omani) :D :whistle: olisi iki-onnellinen noista jutuista mitä kerroit tehneesi. Mies kohteli sinua kylmästi ihan aiheetta. Itse olisin sanonut PALJON pahemmin.

Itse olin muuten vuosia miehen kanssa, joka torjui minut 99% kun tein aloitteen. Ja tylysti torjui joka kerta, sanoi että hänellä on oikeus siihen. Noin kerran kahdessa kuussa suostui. Loppujen lopuksi sain tietää hänen pettäneen minua ties kuinka kauan. :headwall: Toivottavasti miehesi kylmyys ei johdu samasta asiasta. :hug: