M
"miiru"
Vieras
Tein lapselle itse pipon, ainutlaatuinen siis, ja sormikkaat ostin Espanjasta kesälomareissulla. Lapsi ehti olla viikon hoidossa ja sitten molemmat hävisivät. Kyselin alkuun päiväkodilla, että voisiko olla sekoittunut jonkin toisen lapsen tavaroihin tai olisiko jossain muualla. Viikon ajan "etsivät" näitä pipoa ja sormikkaita, mutta ei löytäneet, jolloin syyllisyys käännettiin minuun: "oletko varma ettei ne ole kotona, ei niitä täällä päiväkodilla ainakaan ole". No joo, olen varma ettei ole kotona, kun on kotona etsitty eikä löydy, lisäksi muistan selvästi laittaneeni ne hoitorepun taskuun, eikä hoitoreppua ole viety kotiin välissä.
Eihän siinä mitään, tavaroita voi (kai) kadotakin satunnaisesti. Mutta eilen kävin ruokakaupassa illalla ja sattumalta näin kaupassa yhdellä lapsella itse tekemäni pipon ja samat sormikkaat (erikoiset, Espanjasta), joten miten voi olla? Onko tuo lapsi myös päiväkodissa hoidossa ja ovat joko varastaneet/vahingossa ottaneet minun lapseni asusteet, vai miten se on mahdollista? Toisia samanlaisia ei tule vastaan varmasti. Tästä mainitsin päiväkodissa, kaikki hoitajat olivat sitä mieltä, että ei ole mahdollista, että joku olisi ne ottanut lapseni repusta. En tiedä, outoa on.
Mitä teen? Vai annanko asian olla?
Eihän siinä mitään, tavaroita voi (kai) kadotakin satunnaisesti. Mutta eilen kävin ruokakaupassa illalla ja sattumalta näin kaupassa yhdellä lapsella itse tekemäni pipon ja samat sormikkaat (erikoiset, Espanjasta), joten miten voi olla? Onko tuo lapsi myös päiväkodissa hoidossa ja ovat joko varastaneet/vahingossa ottaneet minun lapseni asusteet, vai miten se on mahdollista? Toisia samanlaisia ei tule vastaan varmasti. Tästä mainitsin päiväkodissa, kaikki hoitajat olivat sitä mieltä, että ei ole mahdollista, että joku olisi ne ottanut lapseni repusta. En tiedä, outoa on.
Mitä teen? Vai annanko asian olla?