Mitä tehdä kun lönkkö haisee aina pahalle, vaikka kuinka pesen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis tuo alapää haisee aina vaan pahalle. Käytän mietoa saippuaa ja karvoituksen pesen joskus terwashampoolla, jolloin se raikastuu hetkeksi.
Mulla alapää hikoilee tosi paljon ja minua itseäni ällöttää tuo lönkön haju. Enkä ole sitten varma, että haistaako muutkin sen, kun tuo lemu puskee ainakin omaan nenään voimakkaana. :sick: Ei mulla ole koskaan ollut hiivaa, synnytyksen jälkeen papasta löytyi trikomonas kyllä, mutta siitäkin on jo vuosia aikaa. Ei mulla ole mitään kutinoita tmv. oireita, ainoastaan toi paha haju.

Lääkäriin.
Alapäätä ei periaatteessa edes kuuluisi pestä saippualla. Mutta jos omaat 70 -luvun pehkon, niin ymmärrän tämän.
Mites pikkuhousut? Onko puuvillaa vai jotain muuta?

Ruokavaliolla on iso vaikutus, mutta se liittyy lähinnä hiivaan.
Toinen on sitten se, että sperma voi haista. Eli: harrastatko seksiä niin, että sperma päästetään sisälle asti? Mitä jos käyttäisitte kokeeksi muutaman viikon ajan kondomia (tai ulos laukeamista).

Alapään karvat ovat nykyisin taidetta tai taiteen materiaalia. Hajusta riippumatta. Tässä Noora Schroderuksen pimppikarvoista työstämä taideteos sarjasta Karvainen kasvio.
Noora%20Schroderus%201.6.2016

http://yle.fi/uutiset/yak_pimppikar...o_taiteellaan_karvakapinaa/8928476?origin=rss

Mitä jos vain kyttäät liikaa värkkiäsi ja kuvittelet olemattomia. Saippuaa ei kannattaisi käyttää ollenkaan, se ainakin aiheuttaa ongelmia. Helteillä nyt kaikki hikoilevat, paikasta jos toisesta, ei siinä sen ihmeempää.

Yhteistyössä