Mitä tehdä kun miehen veli ihastunut muhun:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arghh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arghh

Vieras
ja mä en todellakaan siihen...sanoin sille että lopettaa sen flirttailun yms(on myöntäny et ihastunu) niin silti tänäänkin kun kävi,lähin kyllä lasten kans ulos siksiaikaa,mut parkkipaikalla iski silmää ja hymyili ällösti... argh.kerronko miehelle? silti ei kiva jos niillä menis välit poikki mut emmä jaksa sellasta et ku mies ei nää se saattaa perseestä kourasta ym..ja oon todella sitä käskeny lopettaa!!!

Mua ahistaa taas kun miehen siskon mies tykkää aina kännipäissään alkaa lääppimään ja silittelemään kun muut ei nää. Suku on pahin kun ei halua kellee mitään ikävää kuitenkaan ja haluais pitää sovussa kaikki. Viimeks baaris piti sen kans tanssii ni se kuiskas korvaan et tarttee ajatella mitälie roskapönttöö ettei ala seisoo..yök!! Tosi ällöö!! Sun tarttee vaan hankkiutuu kaikista tollasista tilanteista pois...

niin mä teenkin...vielä jos se yhestikään jotain flirttailee ym niin sanon suoraan miehelle samalla...en voi koko ikääni pakoilla kotoakaan kun se tulee käymään.. .sanon suoraan et se yrittää iskeä ym ja lisäksi kerran laitto viestin et haluaa naija mun kans, en vastannu mitään!!! mutta nyt jos tulee niin kerron koska tosi vmäsitä ku jotuu kotoa lähteen ja en halua käydä sukulaisilla kun sekin on siellä jne...

Kertoisin miehelle. On hyvin tos näk, että kun mies saa asian jotenkin sattumalta selville, veli syyttä sinua - ainakin olet halukkaasti ollut flirttailemassa, joten hän sit käns. Ja siinä vaiheessa mies ihmettelee, mikset hälle ole kertonut, jos juttu sinun puoleltasi oli 0.

Sama homma täällä. vituttaa ja rankasti, joskus idioottina ennen mieheni kanssa seurustelua olen sen veljen kanssa nainutkin. nyt ei voisi vähempää kiinnostaa. siis mua.

Yhteistyössä