Mitä tehdä kun mikään ei onnistu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt riitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt riitti

Vieras
Mies suuttu kun en hakenu hänen haluamaansa työpaikkaan. Laskiaispullat jäi raa'aks ja maistuvat enemmänki sämpylöille. Pesukone ei yhtäkkiä enää linkoo vaan rullaa rullaa rullaa ja pyykki jää litimäräks ja perkele se ei tee sitä vaikka käynnistäs kolmatta kertaa uuestaan linkous kohassa!!! Mies ei lepy ees pullaviestiin... Ja kun värjäsin hiukset niin ne meni pieleen. Olin tehny värinpoiston että saan vaaleemman sävyn ja kun löin päälle tämän vaaleemman sävyn niin siitä tuli kylläkin musta!!!!
:( argh argh argh, raivari iskee!!! mitä tässä voi enää tehä??

Nyt kuule yksi kylmä jääkaapista (toivottavasti löytyy!) ja otat rennosti vaikka sitä tv:tä katsellen. Tuleehan sieltä jopa Tuksun häät, mieles paranee ihan varmasti!! Ps. Onneksi ne sattuu samalle päivälle, ei mee joka päivä pilalle ;)

Joo pakko kai se on rauhottua... ja kun mies pääsee kohta töistä niin ei oo hyvä asia jos mä oon täällä raivona, pitäs yrittää olla ees sovitteleva kun nyt ei jaksa riidellä. Vaikkakin itse nosti maitonsa tosta aiheesta, joka ei ole hänen päätettävissä mun mielestä...

Yhteistyössä