V
vierailija
Vieras
Olen henkisesti kovin epätasapainoinen ihminen, ollut aina. Olen loukannut ihmisiä uudestaan ja uudestaan, sekoillut kännissä (esim. saanut raivokohtauksia baarissa ja saanut pari porttikieltoa eli nolannut itseni), heilastellut ja paneskellut ihan väärien ihmisten kanssa (huoran maine), saanut itseni vaikuttamaan aivan sekopäältä ym. Töissä olen ja omistan asunnon, eli siltä osin olen onnistunut, mutta etenkin miessuhteet ovat aina olleet todella hankalia ja niitä varjostavat huonommuuden tunne ja pelko kelpaamattomuudesta, joka sitten saa aikaan ihmisten loukkaamista ja sekoilua, kuten rikosilmoituksen häiriköinnistä. Tunnen suurta vihaa ja etenkin humalassa se saattaa tulla esiin.
Välillä tuntuu, etten halua edes mennä kaupungille. Tunnen jatkuvaa huonoa oloa. En pääse mokailujen yli millään! Etenkin baarisekoilut ahdistaa kun en koskaan tiedä mitä ihmisiä kaupungilla tulee vastaan. Olen kuin vankilassa.
Välillä tuntuu, etten halua edes mennä kaupungille. Tunnen jatkuvaa huonoa oloa. En pääse mokailujen yli millään! Etenkin baarisekoilut ahdistaa kun en koskaan tiedä mitä ihmisiä kaupungilla tulee vastaan. Olen kuin vankilassa.