Muita, joita AAMU- tai KRAPULASEKSI ei kiinnosta, vaikka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nekkis

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
1 712
1
36
Itse nautin todella paljon seksistä ja olen hyvin seksuaalinen ihminen.

Kuitenkaan aamu- tai krapulaseksi ei kiinnosta. Tällä palstalla todella monet tuntuvat nauttivan juuri ko. seksistä, siksipä ajattelinkin kysyä, että olenko ainoa, jota ne eivät sytytä?

Minulla on yleensä niin hirvittävä krapula, että seksi ei tule mieleenkään. Päätä jomottaa ja oksettaa, sekstailukaan ei tunnu hyvältä. Nautin eniten suihkunjälkeisestä seksistä, kun molemmat ovat puhtaita ja raikkaita. Toki "spontaani seksi" on kaikkein parasta, eli ei pelkästään suihkun jälkeen illalla, mutta aamuisin en seksiä halua.

No mun juttu se ei oikeen ole. Aamulla kun herään mun on pakko päästä vessaan heti....sitten iskee jo kova nälkä ja ties mitä...Ja mä kun heräänkin vast sitten kun tyttö herää että ei siinä sitten paljon touhuilla kun tärppästikkeli lähtee vauhtiin. =)

Minä en ole aamulla mikään päivänsäde, joten luonnollisestikaan en välitä aamuseksistä. Krapulassa kun olen, niin on täysi horkka päällä, joten mitään rytkytystä en siihen kaipaa.

Mies taas haluaisi seksiä koska vain milloin tahansa, missä tahansa, kun vähän edes vihjaa. Joten joudun aina vapaapäivinä karkaamaan pois sängystä, että en joudu lähentelyn kohteeksi.

Mieskin on yleensä aamuäreä, mutta jos seksiä saa aamulla, niin on koko päivän kuin aurinko.

Luulen, että tuo mies on melko riippuvainen.