M
"mimosa"
Vieras
Olemme 3-kymppiset ystävykset. Yhteistä historiaa yli 10 vuotta, välillä enemmän yhteyksissä, välillä vähemmän, säännöllisesti kuitenkin. En ole tavoittanut häntä lähes ½ vuoteen - täysin epätyypillistä. Asutaan 150km säteellä toisistamme ja olen yrittänyt soittaa, lähettänyt txt, s-postia. Näen, että hän kuitenkin kommunikoi Facebookin välityksellä muiden ystäviensä kanssa.
2 viikkoa sitten lähetin s-postin jossa kysyin suoraan miksei hän vastaa yhteydenottoihini. Valtava yllätys oli, kun hän ei vastannut tähänkään viestiin mitään! En voi kysyä edes puolisolta, koska hän on sinkku. Olen täysin ymmälläni ja keinoton! Lisäksi olen viimeisilläni raskaana ja ikävöin ystävääni, tuntuu että tämä on pahin hetki tällaiselle. Mutta mitä voin enää tehdä...?
2 viikkoa sitten lähetin s-postin jossa kysyin suoraan miksei hän vastaa yhteydenottoihini. Valtava yllätys oli, kun hän ei vastannut tähänkään viestiin mitään! En voi kysyä edes puolisolta, koska hän on sinkku. Olen täysin ymmälläni ja keinoton! Lisäksi olen viimeisilläni raskaana ja ikävöin ystävääni, tuntuu että tämä on pahin hetki tällaiselle. Mutta mitä voin enää tehdä...?