L
La Paset
Vieras
Ystäväsi ei selvästikään halua enää olla ystäväsi. Älä vaivaa sillä päätäsi, vaan unohda koko ihminen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä en viitsi ottaa ihmisiin yhteyttä a) jos aina kuluu puol vuotta ku nähdään!!! vaikka asutaan 15 min. automatkan päässä toisistamme!!!!!! ja b) kun toisesta ei pahemmin kuulu mitään..ja hehkuttaa niitä muita ystäviä!!! vaikka meilläkin on mukavaa..mutta ehkä hänen mielestään en ole sitten NIIIIIN loistavaa seuraa![]()
oon niin yksinäinen..... yks ihana ystävä on..mutta nähdään hirvittävän harvoin, mutta on aina yhtä ihanaa ja hauskaa kun nähdään!!!
Toinen ystävä aina piikitteli ja kaikkea...
oli mulle elämäni 3.tarkein henkilö heti mieheni ja tyttäreni jälkeen!!!!!! oli kuin oma sisko.... jotenkin tuntu et vältteli kans... oon aatellu et on ollu kateellinen..siltä ne vihjailutkin on tuntuneet yms...ei olla ny sitten kohta kahteen vuoteen kai nähtymulla on ikvä..mutta kun hänellä muita ihmisiä ympärillä niin ei ole sellaista tarvetta munkaa hengata..ja jos vieläpä on kateellinenkin niin on sitäkin vaikeampi sitte olla mun seurassa.mutta pahalta tuntuu..haluaisin niiiin ystävän...<3