Mitä tehdä kun ystävä ei reagoi mihinkään yhteydenottoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimosa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mimosa";26357795]Mietin kyllä, että voisiko olla tällaisesta kyse. Ystäväni on nyt 34-vuotias ja sinkku. Hänellä on nousujohteinen ura ja elämä kyllä mallillaan. Ei hän ainakaan ennen ole mistään muiden tekemisistä ollut kateellinen tai moksiskaan. Kyllähän hän joskus on ilmaissut toivovansa sopivaa miestä ja perhettä itselleen, mutta ei ole tullut mieleenkään että minun avioliitto tai tuleva lapsi olisi häneltä jotenkin pois...[/QUOTE]

Ihan selvä juttu. Ystäväsi ei kestä sinun onneasi; suhdettasi ja vauvan tuloa.
Hän on yksinäinen sinkku ja biologinen kello varmasti alkanut tikittää.
Ei kestä olla sinuun yhteydessä, eikä kehtaa sanoa sitä.Ei kestä omia tuntojaan, jotka nousevat esiin kun on sinuun yhteydessä. Ja vaikeahan kateellisuudesta on alkaa selittämään...

mä en viitsi ottaa ihmisiin yhteyttä a) jos aina kuluu puol vuotta ku nähdään!!! vaikka asutaan 15 min. automatkan päässä toisistamme!!!!!! ja b) kun toisesta ei pahemmin kuulu mitään..ja hehkuttaa niitä muita ystäviä!!! vaikka meilläkin on mukavaa..mutta ehkä hänen mielestään en ole sitten NIIIIIN loistavaa seuraa :( :( oon niin yksinäinen..... yks ihana ystävä on..mutta nähdään hirvittävän harvoin, mutta on aina yhtä ihanaa ja hauskaa kun nähdään!!!
Toinen ystävä aina piikitteli ja kaikkea...
oli mulle elämäni 3.tarkein henkilö heti mieheni ja tyttäreni jälkeen!!!!!! oli kuin oma sisko.... jotenkin tuntu et vältteli kans... oon aatellu et on ollu kateellinen..siltä ne vihjailutkin on tuntuneet yms...ei olla ny sitten kohta kahteen vuoteen kai nähty :( mulla on ikvä..mutta kun hänellä muita ihmisiä ympärillä niin ei ole sellaista tarvetta munkaa hengata..ja jos vieläpä on kateellinenkin niin on sitäkin vaikeampi sitte olla mun seurassa.mutta pahalta tuntuu..haluaisin niiiin ystävän...<3

mä en viitsi ottaa ihmisiin yhteyttä a) jos aina kuluu puol vuotta ku nähdään!!! vaikka asutaan 15 min. automatkan päässä toisistamme!!!!!! ja b) kun toisesta ei pahemmin kuulu mitään..ja hehkuttaa niitä muita ystäviä!!! vaikka meilläkin on mukavaa..mutta ehkä hänen mielestään en ole sitten NIIIIIN loistavaa seuraa :( :( oon niin yksinäinen..... yks ihana ystävä on..mutta nähdään hirvittävän harvoin, mutta on aina yhtä ihanaa ja hauskaa kun nähdään!!!
Toinen ystävä aina piikitteli ja kaikkea...
oli mulle elämäni 3.tarkein henkilö heti mieheni ja tyttäreni jälkeen!!!!!! oli kuin oma sisko.... jotenkin tuntu et vältteli kans... oon aatellu et on ollu kateellinen..siltä ne vihjailutkin on tuntuneet yms...ei olla ny sitten kohta kahteen vuoteen kai nähty :( mulla on ikvä..mutta kun hänellä muita ihmisiä ympärillä niin ei ole sellaista tarvetta munkaa hengata..ja jos vieläpä on kateellinenkin niin on sitäkin vaikeampi sitte olla mun seurassa.mutta pahalta tuntuu..haluaisin niiiin ystävän...<3

Sama täällä, haluaisin niiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvän ystävän <3

yritin koulussa yhdesti karkua ystävälleni miksi et vastaa mutta se vaan oli toisen kamun kaa sanoin miksi se sanoi miksi sitten kun soitin hän ei vastannut ja lähetti minulle viestin jotain oot pask.a ja laittoi välit poikki rupesin huutamaan ja itkemään ja en enää kuitenkaan halunnut olla häen kaveri sain joku päivä tiedon että hän on tili ja pankki ja netti hakkeri ja sitten eihän minua enää nytkään kiinnosta olla hänen kaveri.

Minullekin kävi noin, erosin miehestäni ja samalla paras ystäväni katkaisi välinsä minuun. Yritin kysyä miksi, mutta hän vain haukkui minut. Yritin soittaa ja viestittää, saadakseni selville miksi, mutta ei vastannut, hän oli paras ystäväni 20 vuotta ja lasteni kummi ja minä hänen lastensa kummi. Tästä on jo vuosia mutta en koskaan saanut tietää mitä tapahtui. Minulla on usein ikävä häntä ja kummilapsiani, mutta tulen tuskin heitä enää näkemään. En voinut edes kysyä keneltäkään syitä sillä meillä ei ollut yhteisiä tuttavia. Pakko kai se on vain elää sen kanssa että ystävyytemme ei merkinnyt hänelle yhtä paljon kuin minulle, vaivaa vain kun niin yhtäkkiä käänsi kelkkansa, haukkui ja katkaisi välit.

Miksi nillä ei voi olla sellainen paikka minne voi ilmaiseksi soitta sellaiset ihmiset mitä halua jutella eli moni ihminen halua jutella ja monella on sitten se ongelma että kaverit eivät halua jutella eli kerätän sellaiset ihmiset mitä halua jutella saman paikkan.

Yhteistyössä