Mitä tehdä naapureille....??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maam

Vieras
Olemme asuneet uudessa kodissamme 2kk ja tietenkin meidän pihalla on yksi outo perhe:(

Aluksi kaikki oli ok,meidän ja heidän poika leikkivät keskenään,mutta sitten yht äkkiä heidän poikansa ei saanut leikkiä meidän poikamme kanssa,koska poikani muka tekee tyhmyyksiä jne...??

Tottakai 6vee poikani tekee poikien juttuja,kuten pyörivät tossa meidän mutapellossa,mutta eikö tollaiset asiat kuulu pojille?

Nyt heidän poikansa ei siis saa leikkiä poikani kanssa ja muutenkin tämä perheen isä mustamaalaa poikaani ja vierittää sellaiset syyt hänelle,joita poikani ei ole edes tehnyt!!?

Tämän perheen vanhemmat eivät vastaan tullessa moikkaa,eivätkä puhu mitään.

Eilenkin käskivät poikani sanoa meille,että poikani tekee tuhmuuksia ja rikkoi ikkunan,jonka oikeasti heidän oma kullannuppunsa rikkoi!!
Vierittävät nyt yht äkkiä vanhan jutun syyt poikani niskoille,vaikka tiedän,että pojallani ei ole mitään tekemistä asian kanssa!

Mikseivät he tule itse oven taakse,jos on jotain asiaa??

Pojallani on paha mieli näiden asioiden takia ja itse sanoin pojalle,että älä välitä,mutta pysytään nyt kaukana heidän perheestään!

Tämä isä on sellainen mörri,jota ei välttämättä tee mieli kohdata!4

Olen käynyt heidän ovellaan pari kertaa,mutta eivät avaa ovea..

Alkaa pikkasen ottaa pattiin ja kiukku kihisee aika lujasti!!

Onko jollain neuvoja tai kokemuksia samankaltaisista jutuista??

Miten minun pitää suhtautua näihin juttuihin?

Minä ainakin tekisin niin, että sitten ku seuraavan kerran ovat lähdössä ulos/tulossa sisään, niin menisin silloin heidän luoksensa ja keskustelisin asiaa selvemmäksi...tuskin kehtaisivat piiloonkaan juosta?

Toisaalta tuli mieleen, että eivät ne omatkaan lapset aina mitään pulmusia ole, joten ei ehkä aivan kaikkea kannata omankaan lapsen suusta uskoa :) Mutta tosiaan paras mennä ja kysyä niiltä naapureilta suoraan, että missä mättää!

No jos et muuten heihin saa kontaktia niin pistä vaikka paikallislehteen pieni vinkki :laugh:

No joo ... Ehkäpä kannattaisi antaa sitten olla kyllä se jossainvaiheessa tulee ilmi kuka tekee ja mitä ja ehkä viisastuvat asiasta siinä vaiheessa itsekkin =)

Yhteistyössä