I
ikku
Vieras
.. ja tyttö pelkää. Tänään tuo tyttö tuli oman tyttöni kanssa meille illalla, kun äitinsä ei ollut vielä kotona.. Sanoi omalle tytölleni että pelottaa mennä kotiin jos äiti on humalassa, ja tyttö kerto mulle. Juttelin vähän ennenkuin naapurin tyttö meni, että oliko se äiti nyt sitten humalassa kun soitti.. Sanoi että kai se on. Ja että pelottaako sua? Sanoi että vähän, ja huoli oikein paistoi sen tytön kasvoilta :/ Kysyin onko äiti vihainen kun se on humalassa, niin hää tuumas ettei oikein tiedä.. Totesin ettei se kenestäkään kivaa ole että äiti on humalassa ja sitten se jo läksikin..
Onhan tuo useille tuttu näky lähikuppilassa, ja jos olen siihen itse baarissa törmännyt, ihan perseethän se on ollut.. (joo, saahan baarissa ollakin..) Mut, jotenki tuo tyttö on aina ollut sellainen arka ja jotenkin hädissäänkin joskus kun äitisä soittaa, oon aatellu että kai se äiti jotain kilisee siellä.. Mutta nyt vasta kunnolla havahduin ajattelemaan tilannetta.
Voinko mä auttaa, miten??
Harmittaa niin kovasti, tiedän omasta kokemuksesta miltä tuo lapsesta tuntuu..
Onhan tuo useille tuttu näky lähikuppilassa, ja jos olen siihen itse baarissa törmännyt, ihan perseethän se on ollut.. (joo, saahan baarissa ollakin..) Mut, jotenki tuo tyttö on aina ollut sellainen arka ja jotenkin hädissäänkin joskus kun äitisä soittaa, oon aatellu että kai se äiti jotain kilisee siellä.. Mutta nyt vasta kunnolla havahduin ajattelemaan tilannetta.
Voinko mä auttaa, miten??
Harmittaa niin kovasti, tiedän omasta kokemuksesta miltä tuo lapsesta tuntuu..