P
"pph"
Vieras
Minä olen eronnut ja yksinhuoltaja. Minulla on hoidossa ihana 3v. poika muiden lasten lisäksi. Mutta tämän lapsen isä... Hän on selvästi alkanut kiinnostumaan minusta. Ja eikä sillä, kyllä minuakin kiinnostaa. Mies on mukava, hauska ja ystävällinen. Me keskustelemme pitkään ja kipinä on ihan selvästi havaittavissa. Kumpikaan vaan ei "uskalla" tehdä aloitetta ja minusta oman työni puolesta se on arveluttavaa. Nimittäin mies on naimisissa ja vuoroin äidin kanssa tuovat ja hakevat lapsen hoidosta. Minusta keskustelut äidin kanssa tekevät osani kiusalliseksi, sillä äiti on mukava ja täysin tietämätön tästä "kuviosta".
Mitä te palstamammat sanotte? Alanko jäätäväksi ja teen selväksi näin, että ei kiinnosta vaikka oikeasti kiinnostaakin vai annanko palaa ja katson mihin tämä vie vai viekö mihinkään? Mua ahdistaa se, että minulla on tällaisia tunteita...
Mitä te palstamammat sanotte? Alanko jäätäväksi ja teen selväksi näin, että ei kiinnosta vaikka oikeasti kiinnostaakin vai annanko palaa ja katson mihin tämä vie vai viekö mihinkään? Mua ahdistaa se, että minulla on tällaisia tunteita...