mitä tehdä tytön kaverille joka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
... varastaa? Tyttö sanoi kun oli ollut yötä kaverillaan niin oli nähnyt jonkun Bratzin vaatteista siellä ja kysynyt että mistä tämä oli saanut sen niin oli sanonut että mun tyttö olisi antanut hälle sen ja monia muitakin vaatteita johon tyttö oli sanonut ettei pidä paikkaansa ja siitä asiasta ei oltu keskusteltu sen enempää. Tyttö sitten mulle kertoi seuraavana aamuna että häneltä on hävinnyt joitakin Bratzin vaatteita ja myönsi että joitain oli antanutkin tälle tytölle mutta ei niitä mistä tykkäsi kovasti itekin. Miten menettelen eli miten otan puheeksi tämän tytön tai vanhempien kanssa ilman että ruvetaan mua syyttelemään siitä että haukun varkaaksi. Haluaisin kovasti selvittää asian vai pitääkö odottaa että tyttö tekee virheen ja jää kiinni että on helpompi todistaa että asia on niin. Jotkut vaan osaa olla ovelia eivätkä välttämättä myönnä ikinä sitä vaan manipuloivat ihmisiä ja syyttävät uhria, itselle on käynyt just noin enkä haluaisi että oma tyttö kärsisi samasta.
En myöskään hyväksy että oma tyttö varastaa keneltäkään, siitä on kotona puhuttu ja tyttö tietää sen että otan selville kyllä mistä joku tavara on saatu eli en ole se vanhempi "jonka lapset ei koskaan tee mitään pahaa vaan ne toiset", en vaan hyväksy varastelua, oli se sitten oma tai joku muu.

Ensiksikin on parasta että oman lapsen kanssa sovitte ettei mitään tavaroita anneta kavereille omaksi kuin vanhempien luvalla.

Sitten voit ottaa yhteyttä kaverin vanhempiin, jos kaveri ei suostu palauttamaan ottamiaan juttuja vapaaehtoisesti, ja kertoa että tytöillä on ollut jotain väärinkäsityksiä asiasta, ja että haluatte oman lapsenne tavarat takaisin.

Sano, että nyt on käynyt jokin väärinkäsitys, että tyttösi antoi joitakin vaatteita, mutta joukossa oli myös muutama joita ei luvannut..joo, ehdottomasti puutu asiaan. Itse kyllä ymmärtäisin ko. tytön äitinä, että lasten kesken tuollaista sattuu...noi on aina hankalia juttuja, kun lapset saattavat luvatakin ja sitten tulla katumapäälle.. :whistle:
T. Nimim. Yhden hövelin lelujen antajan äiti :saint:

Yhteistyössä