Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
On alkanut jotenkin mies tympiä. Jos meillä ei olisi lapsia, saattaisin lähteä. Mies tulee töistä kotiin illalla vasta puoli 8. Onneksi mies osallistuu siivoukseen.

Meitä kiinnostavat eri jutut esim. miestä mökkeily ja kalastus. Itse viihdyn hyvin kaupungissa ja haluan asua koko ikäni kaupungissa lähellä palveluja. Mies ei tykkää kyläillä. Mua harmittaa, etten ole nähnyt joitakin ystäviä pitkään aikaan.

Jos mies on juonut, en voi kestää häntä. Mitä mieltä olette?

En tiedä liittyykö johonkin ikävaiheeseen, mutta jos mietin valintojani nuoruudessa, tekisin toisin. Yritän ajatella muita asioita, mutta on ruvennut niin paljon ärsyttämään. Mies varmaan haluaa viettää koko kesäloman mökillä ja itse kaipaan mukavuuksia, joita siellä ei ole esim. juoksevaa vettä, sisävessaa ja astianpesukonetta.

Mies on vielä semmoinen että haluaa mennä joka paikkaan koko perheen voimin. En hän halua käydä mökillä yksin. Meillä isovanhemmat asuvat kaukana ja olisi joskus mukava jos mies lähtisi lasten kanssa vanhemmilleen ja itse jäisin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On alkanut jotenkin mies tympiä. Jos meillä ei olisi lapsia, saattaisin lähteä. Mies tulee töistä kotiin illalla vasta puoli 8. Onneksi mies osallistuu siivoukseen.

Meitä kiinnostavat eri jutut esim. miestä mökkeily ja kalastus. Itse viihdyn hyvin kaupungissa ja haluan asua koko ikäni kaupungissa lähellä palveluja. Mies ei tykkää kyläillä. Mua harmittaa, etten ole nähnyt joitakin ystäviä pitkään aikaan.

Jos mies on juonut, en voi kestää häntä. Mitä mieltä olette?

Meillä mies käy useimmiten mökillä yksin, joskus menen mukaan. Hänellä on niin paljon parempi kunto kuin minulla, että lenkkeilytkin hoidetaan erikseen. Kylässä kävin useimmiten yksin lasten kanssa, kun olivat pieniä. Ja mies tuli usein kotiin vasta iltamyöhällä (paljon töitä), oli silloin tällöin viikon työmatkoillakin. Eikä siivoa. Mutta en minä siinä mitään ongelmaa nähnyt. Ai niin, en minäkään kestä häntä juovuksissa. Eipä ole onneksi usein.

Yhteistyössä