Mitä tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SYVÄSTI AVUN TARPEESSA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen sos.tt. voinhan mä tietty paperit näyttää ovella jos ap sen turvin uskaltas mut ottaa sinne. Toiseksi mun nimeni löytyy kaupungin työntekijäluettelosta ja mulla on ajokortti jolla voin todistaa henkilöllisyyteni. Joten en ole pedari tai mikään muukaan pahantekijä. Mut tottahan se on, että netissä kaikki kuulostaa oudolta. Itse olen elänyt kymmenen vuotta sitten miehen kanssa, joka pahoinpiteli ja siitä opin, että kaveria pitää auttaa jos on hätä. Nyt kymmenen vuotta hyvässä suhteessa ja halu auttaa toisia on kova.

Alkuperäinen kirjoittaja esa:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
tai sitten tämä on 50/50 mahdollisuudella joku kidnappaus ja asiat on huonosti, siellä se kattoo kun eukko kituu teippi suullaan tms? :(

Joo tai sitten se akka pitää sitä salikaveria vankina ja on sitonut sen sänkyyn ja käyttää hyväkseen. Laittaa sitten aina hetkeksi luurin miehen korvalle kun puhelin soi ja katkaisee sitten puhelun.

provo tai leffan teko

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sos.tt.:
mä asun aika lähellä sua ja mun lapsi nukkuu makkarissa mieheni kanssa. Jospa mä tuun teille kattoo sun lasta ja sä meet kattoo tilanteen? Olen sos.tt ammatiltani mut nyt kotona 1 v 6 kk lapseni kanssa. Olen luotettava sata varmasti. auttasko tää?

Ota tästä ap apu. Oikeasti!

Oletko huomannut tämän, ap?!

jos ei huomaa niin provo tai sit se lähti jo... tuleekohan ehjänä takasin

Tulis sit kertomaan tilanteen... Huolestuttaa, vaikka kyseessä ihan vieraat ihmiset...

hitto mä oisin peloissaan jos oma puoliso ois kadonnu jonku puoltuntemattoman matkaan.. ei sitä tiiä millanen psykopaatti se voi olla! vaimos voi olla pahassa pulassa tällä hetkellä

mä asun aika lähellä sua ja mun lapsi nukkuu makkarissa mieheni kanssa. Jospa mä tuun teille kattoo sun lasta ja sä meet kattoo tilanteen? Olen sos.tt ammatiltani mut nyt kotona 1 v 6 kk lapseni kanssa. Olen luotettava sata varmasti. auttasko tää?

Älä nyt jaksa! Tämä on 99% varmasti provo ja jos ei ole, niin nainen lähti vapaaehtoisesti "salikaverinsa" matkaan. Jos kyseessä on tosiaan pettäminen, niin ämmälle potku persuksiin kun tulee yrittämään takaisin.

Jos nainen on tähän asti lastaan öisin imettänyt, niin ei tasan varmasti ole vapaaehtoisesti nyt yötämyöden kateissa!

Tiedän et on provo, ja pahoin pelkään että ap lähti jo langoilta kun ei keksinyt tälle jatkoa. Nyyh...

Mä olen varmaan hyväuskoinen hölmö mutta en käsitä miten kukaan voisi provoilla näin julmasti... Mutta tietenkin parempi jos olisikin provo eikä mitään pahaa oikeasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:

Älä nyt jaksa! Tämä on 99% varmasti provo ja jos ei ole, niin nainen lähti vapaaehtoisesti "salikaverinsa" matkaan. Jos kyseessä on tosiaan pettäminen, niin ämmälle potku persuksiin kun tulee yrittämään takaisin.

Jos nainen on tähän asti lastaan öisin imettänyt, niin ei tasan varmasti ole vapaaehtoisesti nyt yötämyöden kateissa!

Totta!

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
vaimos on noussu tän miehen kyytiin siinä uskossa että heittää takas kotiin mut jos tää ukko onki ajanu johonki metikköön ja... hui kamala

tämä mullakin tuli mieleen, jollei vaimo ole vapaaehtoisesti salikaverin seurassa vieläkin.

kun jos vaimo laittoi klo 19 viestin, jossa aiheena että tulee sovitusti kotiin. miksi laittaisi jollei olisi tulossa? miksi ei enää mitään viestiä, missä on ja mikä kestää. tietää että lapsi tarvitsee ja mies odottaa.

vaimo ei menisi ehkä miehelle, joten mullekin tuli mieleen, että mies ajanut takasvientimatkalla jonnekin muualle :(

Ärsyttää kun nää provot jämähtää aina kesken kaiken jännän.
Niinpä. Selvä wannabe-Johanna liikenteessä tai sitten on meno hyytynyt.

Hemmetti että ihmisiä viiraa, hoitoon tommoset paskan puhujat jotka huijaa. Säikytellä nyt vakavilla asioissa ihmisiä, pyyhekaksosia ennemmin kiitos!

Tiedän et on provo, ja pahoin pelkään että ap lähti jo langoilta kun ei keksinyt tälle jatkoa. Nyyh...

Mä olen varmaan hyväuskoinen hölmö mutta en käsitä miten kukaan voisi provoilla näin julmasti... Mutta tietenkin parempi jos olisikin provo eikä mitään pahaa oikeasti!

Mietin vaan mitä ite ekana tekisin. Soittaisin kaikille läheisilleni ja apua tulis. Tää ap(mies) on tullut tänne kaksplussalle(äitienpalsta). Mikä oli tarkoitus tällä, ei ota edes apua vastaan. Hmm...

Ärsyttää kun nää provot jämähtää aina kesken kaiken jännän.
Niinpä. Selvä wannabe-Johanna liikenteessä tai sitten on meno hyytynyt.

Hemmetti että ihmisiä viiraa, hoitoon tommoset paskan puhujat jotka huijaa. Säikytellä nyt vakavilla asioissa ihmisiä, pyyhekaksosia ennemmin kiitos!
Mutta ajatelkaa miten surullisia elämia niillä on :(. Omasta persoonasta ei ole mihinkään. Ne olisi varmaan ihan hukassa ilman näitä kehitelmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
vaimos on noussu tän miehen kyytiin siinä uskossa että heittää takas kotiin mut jos tää ukko onki ajanu johonki metikköön ja... hui kamala

tämä mullakin tuli mieleen, jollei vaimo ole vapaaehtoisesti salikaverin seurassa vieläkin.

kun jos vaimo laittoi klo 19 viestin, jossa aiheena että tulee sovitusti kotiin. miksi laittaisi jollei olisi tulossa? miksi ei enää mitään viestiä, missä on ja mikä kestää. tietää että lapsi tarvitsee ja mies odottaa.

vaimo ei menisi ehkä miehelle, joten mullekin tuli mieleen, että mies ajanut takasvientimatkalla jonnekin muualle :(

Tältä se minustakin vaikuttaa... Ihan kamalaa...

Yhteistyössä