Mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miina73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miina73

Vieras
Olen todella pahasti ihastunut. En saa miestä mielestäni.
Olen tuntenut hänet vasta pari viikkoa enkä ole saanut jutella hänen kanssa kaksin, sillä tutustuin häneen töissä jossa näen häntä joskus tauolla. Olen tuolla vain sijaisena enään ensi viikon, jonka jälkeen en enään luonnollisestikaan tule miestä näkemään. Asumme eri paikkakunnilla.
Olen huomannut muutaman kerran miehen katsovan minua, hän on varmaan myös huomannut että katselen häntä. Nyt mietin katsooko muuten vain vai onko tämä sähkö molemminpuolista?
Mitä tehdä? Seurailla viikon vielä tilannetta? Emme tosin edes paljon näe toisiamme, joten mitenkä seurailen? Kehtaanko viikon loputtua pyytää kahville? Mitä jos mies on naimisissa onnellisesti ja joudun naurun alaiseksi työpaikalla. Miten voi yli nelikymppinen nainen seota näin pahasti yhden miehen vuoksi jonka kanssa ei ole kunnolla jutellutkaan?!!!

Edelleen olen sekaisin miehestä, vaikken ole nähnyt häntä yli kuukauteen. Näin unta että pyysin häntä kahville. hän suostui.
Nyt mietin uskallanko laittaa hänen työ s-postiin viestiä. Mitä laittaisin? Jos laitan hänellä nimellä viestin, niin pitääkö hän minua kevytkenkäisenä? Tai kuvitteleeko hän että pidän häntä kevytkenkäisenä?
Pitäisikö vain unohtaa?

Yhteistyössä