Mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaikki meni alkuun hyvin kunnes tajusin etten halua elää suhteessa vaikka rakastan häntä . Mies usein sanoi mulle olen tehnyt väärin ja yritti pitää mut ulkoelämästä pois. Itse olin huono siivomaan ja aina löytyi komentoitavaa minkä olisin voinut tehä paremmin , usein hän itse näytti esim "kuinka siivotaan". Hän sai minut aina puolelleen joka tilanteessa. Lopulta erosin läheisistänikiin sen takia. Kuvioon tuli väkivalta vihasin itseäni . Lupasin minä lähden kunnes saan autokortin suoritettua . Kerran hän ajoi humalassa ja sekiin tuli mun syyks kun kortti läksi. Mies oli "mukamas" aina oikeassa ja muut väärässä . Sekin oli mun vika että hänen omaistensa kanssa mulla meni välit pilalle. Eräänä päivänä kun olin saanut hänen baari iltansa jälkeen selkään niin lähdin ja nyt hän pyytää muo takas. Mitä tehdä hän pyytää muo takas . Onhan hänessä ihanatkiin puolet . Tällä hetkellä ei oo muuta paikkaa kun hän . Tänään mun piti tulla mutta en ole vielä varma . Mies heittää uhkauksia jos en tuu. Onhan hän kuitenkin sanonnut että hän rakastaa muo? Me ollaan yritetty vuoden lasta mutta niin huono olen ollut etten sitä ole saannut. Mies on 40v itse 20v en haluais kuulla nyt iästä vaan oikeita neuvoja.

No, tällä foorumeilla mies on aina tarinan roisto ja palstamammojen tuomioistuin vahvistaa aina rivakasti miehen olevan syyllinen kaikkeen ja naisen olevan viaton uhri. Joten mitäpä tähän voi muuta sanoa, kuin että jätä se sika.

Olen samaa ajatellut mutta rakastan häntä pääsenkö koskaan yli hänestä. Mies jota oon koskaan rakastannu

Pääset kyllä, mies on vaan ehtiny jo alistaa sua ja siksi susta tuntuu tuolta. Mitä pitempään odotat, sen vaikeampi on päästä pois. Itse kun pääsin pois edellisestä ihmissuhteesta, ekat päivät oli paska olo, mut aika nopeasti huomasin kuinka paljon vapautuneempi ja parempi olo on. Ja läheiset huomasi myös kuinka olin muuttunut. Tapasin nykyisen mieheni muutama viikko eron jälkeen.

Pääset kyllä, mies on vaan ehtiny jo alistaa sua ja siksi susta tuntuu tuolta. Mitä pitempään odotat, sen vaikeampi on päästä pois. Itse kun pääsin pois edellisestä ihmissuhteesta, ekat päivät oli paska olo, mut aika nopeasti huomasin kuinka paljon vapautuneempi ja parempi olo on. Ja läheiset huomasi myös kuinka olin muuttunut. Tapasin nykyisen mieheni muutama viikko eron jälkeen.
Onko kokemusta voinko koskaan nousta tästä ylös ja mikä on seuraava askel?

Onko kokemusta voinko koskaan nousta tästä ylös ja mikä on seuraava askel?

Kyllä todellakin voit!
Ensimmäisenä katkaise yhteydet mieheen, niin pääset pois hänen vaikutuspiiristä. Vietä aikaa ystävien, perheen, tuttavien kanssa. Minä muutin exän tykönä takaisin lapsuuden kotiin siihen asti että löysin uuden kämpän.

Kun olet päässyt hänestä eroon ja selvitellyt ajatuksiasi niin näet asiat etäämmältä ja huomaat minkälaista paskaa elämä tuollaisen kanssa on ollut ja kuinka paljon parempaa elämä on ilman häntä. Kukaan ei ansaitse väkivaltaa ja alistamista ja jatkuvaa syyttelyä joka asiasta.