J
Jani
Vieras
En oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Olen tyttöystäväni kanssa seurustellut kolme+ vuotta, emme vielä asu yhdessä, mutta se on ollut suunnitteilla. Viime aikoina molemmilla on ollut kiireitä ja stressiä, ettemme ole toisiamme pahemmin nähneet. On ehkä tuntunut vähän etäiseltä. Noh, mutta kuitenkin..puhuttiin asiasta eilen ja tuli kyllä molemmille selväksi mitä toinen tuntee. Mutta, miten tämän nyt pitäisi ottaa. Hän sanoi, että hän kaipaa tunnetta olla rakastunut.
Enkö enää kiinnosta, vai teenkö jotain väärin? Miehenä en ainakaan ole semmoinen joka peittää tunteitaan. Olen melko avoin ja saan sanotuksi. Olen nyt yrittänyt analysoida asiaa päässäni. Voiko kenties olla kyse semmoisesta, että olen hänelle niin varma juttu? Ja itse asiassa, muutama henkilö on näyttänyt olevansa kiinnostunut hänestä. Aiheuttaako tämä ""säpinä"" nyt jotain?
Niin, ja tietenkin ymmärrän, että parisuhdetta pitää huoltaa. Mutta ajanpuutteen takia, on jäänyt vähemmälle.
Voisiko joku viisaampi vähän valaista?
Enkö enää kiinnosta, vai teenkö jotain väärin? Miehenä en ainakaan ole semmoinen joka peittää tunteitaan. Olen melko avoin ja saan sanotuksi. Olen nyt yrittänyt analysoida asiaa päässäni. Voiko kenties olla kyse semmoisesta, että olen hänelle niin varma juttu? Ja itse asiassa, muutama henkilö on näyttänyt olevansa kiinnostunut hänestä. Aiheuttaako tämä ""säpinä"" nyt jotain?
Niin, ja tietenkin ymmärrän, että parisuhdetta pitää huoltaa. Mutta ajanpuutteen takia, on jäänyt vähemmälle.
Voisiko joku viisaampi vähän valaista?