H
huokaus...
Vieras
Olen pitkässä, hyvässä parisuhteessa ja rakastuin toiseen mieheen. Olen aina sitä pelännyt, koska se on tavallaan ollut ainoa uhka mielessäni tälle suhteelle. En voinut tunteelle mitään, ja se on molemminpuolinen. Toinenkin osapuoli on suhteessa, lisäksi perheellinen. Voisinpa sanoa, että mitään ei olisi tapahtunut, mutta tunteen vuoksi on jo tapahtunut... Emme voineet estää itseämme. En vaan usko, että tästä tulee mitään juuri tämän toisen perheen vuoksi? Itse voisin ehkä ottaa riskin ja heittäytyä uuteen suhteeseen, koska minulla ei ole lapsia. Olemme koettaneet jutella tunteistamme ja miettiä, menevätkö ne ohi. Koetamme antaa ajan selvittää, miten toimia...Tunteet ovat voimakkaat puolin ja toisin. Onko vahinko tyystin kummallekin suhteelle jo tapahtunut, vai onko paluuta koskaan takaisin? En haluaisi luovuttaa ja heittää suhdetta hukkaan, mutta en tiedä, miten vastaisuudessa käy. Odotanko tunteideni laimenemista ja yritän saada suhteeni kuntoon? Miten rakastumisen kieltäminen onnistuu vai onnistuuko? Kertokaa kokemuksianne siitä, miten suhteenne kävi, kun tunteita tuli toista ihmistä kohtaan. Varsinkin perheelliset. Onnistuuko parisuhteen koossapitäminen perheen vuoksi, jos on rakastunut toiseen?