mitä tehdä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
meillä on jo jonkun aikaa menny huonommin kun ei minua ei kiinnosta joka ilta harrastaa seksiä... no jos en anna niin mies uhkailee että lähtee. oon niin mielettömän väsynyt ainaseen riitelyyn samasta asiasta, ja mies ei voi ymmärtää että väsyttää. pitäisi joka ilta sitten viihdyttää miestä kun saa lapset nukkumaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 10:45 sapima kirjoitti:
Höh... No,jos mies uhkaa lähteä sen takia että sä oot väsynyt etkä jaksa harrastaa seksiä ni johan on mies...anna sen sit mennä! Typerähän se on... :hug:

Samaa mieltä olen. Voimia sulle. :hug:

meillä vähän samaa...mies haluaisi joka ilta,mutta minua ei kiinnosta läheskään yhtäusein.huomaan että mieheni suuttuu,mutta ei ole ikinä uhannut lähteä,tosin joskus kännissä on ottanut puheeksi ja hirveä riitahan siitä on tullut.. \|O miehet vaan ei tunnu ymmärtävän meitä naisia :kieh:

jos tuo olisi syy lähtöön, niin anna mennä!! tai sano miehellesi, että sulla on kädet täynnä kotitöitä, lastenhoitoa ym. että yksinkertaisesti joka ilta et jaksa! jos ei ymmärrä, niin pyydä osallistumaan enemmän kotihommiin jos vielä ei osallistu. kummasti parantaa mieltä kun mieskin välillä silittää, pesee pyykkiä ym... tavallisia kotitöitä!!!

Maanantain Täydellisissä naisissa yks roolihenkilö (en muista nimeä) muistutteli miestään, joka uhkasi antaa kotiapulaiselle kenkää, että "sitten en jaksa illalla viihdyttää sua, jos päivä pitää siivota, käydä kaupassa ja tehdä ruokaa". Lapsia niillä ei edes ole, mutta se vielä kaiken päälle.
Eli kotihommat ainakin jakoon, jos mies haluaa edes kerran viikossa... Mä en ainakaan jaksa joka päivä, en aina edes joka viikko ja onneks ei tarvi jaksaakaan.

tosi törkeää käytöstä mieheltäs :kieh: , mulla ja mun miehellä ei ole ollu normaalia seksielämää, sen jälkeen kun vauva synty, vauva on jo 1,2 VUOTTA, ja raskausaikana suostuin enintään 1krt/kk, sitten sektio epäonnistu ja hirveitä kipua kuukausia, sitten tuli paha masennus ja masennuslääkkeistä meni halut, eli mies on joutunu olemaan välillä kuukausia ilman :( , mutta ei ole KOSKAAN kiristänyt mua sillä, vaan ymmärtänyt...

Seksi on välillä ongelmallista, koska loppupeleissä harvoin ne halut kohtaavat yhtäaikaa. Yleensä se taitaa olla juuri se mies, joka joutuu "vonkaamaan".. Naisella kun sattuu olemaan näitä seksuaalista toimintaa heikentäviä tilanteita: kuukautiset, raskaudet, imetykset,hormonaaliset muuotokset, ym.ym.
Itse olen keskustellut mieheni kanssa asiasta ja välillä olen antanut miehelleni muuta nautintoa varsinaisen yhdynnän tilalla. Pitkäaikainen "puutteessa pitäminen" ei ole minusta oikein, ellei siihen ole syynä sairaus, tms. Olen synnytystenkin jälkeen pitänyt yllä seksuaalista suhdettamme, vaikka "loppuun meneminen" olisi minulta mahdotonta
Tässäkin kyse jokaisen henk.koht. ajatusmaailmasta, mutta minusta ero ei ole ensisijainen vaihtoehto, jos on seksiongelmia. Ainahan pitkässä suhteessa tulee ylä- ja alamäkiä, välillä pitää vain luovia kaikkia tyydyttävä ratkaisu
;)
Miesten kommentteja alkuperäiseen kysymykseen?

Yhteistyössä