Mitä teidän 10 kk ikäiset syövät hoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Syökö jo samaa ruokaa muun ryhmän kanssa vai viettekö omat sapuskat mukaan? Meillä lapsi aloittaa pph:lla kuukauden päästä ja pohdin, että miten ruokailut onnistuvat. Olen tähän asti valmistanut itse soseet. Ja miten maidon kanssa? Viettekö Tuttelit itse vai ostaako hoitaja/pk?

Mistä minä sen voisin tietää, ei ole minun asiani kysellä mitä se syö päivän aikana, ethän sinäkään kysele naapuriltasi mitä se milloinkin syö, ei kukaan vie omia ruokiaan hoitopaikkaan ainakaan Suomessa.

[QUOTE="vieras";22969396]Syökö jo samaa ruokaa muun ryhmän kanssa vai viettekö omat sapuskat mukaan? Meillä lapsi aloittaa pph:lla kuukauden päästä ja pohdin, että miten ruokailut onnistuvat. Olen tähän asti valmistanut itse soseet. Ja miten maidon kanssa? Viettekö Tuttelit itse vai ostaako hoitaja/pk?[/QUOTE]

Sovitte hoitajan kanssa lapsen ruokailuista. Hoitaja valmistaa ruoat niinkuin lapsi on tottunut syömään. Korvikkeet PITÄÄ vanhempien ostaa. Päiväkotiin niitä ei kanneta kun kaupunki maksaa ne.

Eli hoitajaan otat yhteyttä ja puhutte lapsen hoidosta jne.

Keittiössä tarvittaessa soseutetaan ruokaa pienelle. Pph:lle pitää muistaakseni viedä omat tuttelit.
PPh voi helpommin tehdä semmoisia ruokia mitkä käyvät pienellekkin.

Yhteistyössä