Mitä teidän 3-4-vuotiaat pojat tykkää touhuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma-73

Aktiivinen jäsen
29.08.2005
3 230
0
36
Porvoo
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mitä pojat teillä touhuaa? Kertokaa vielä, että onko lapsi kotona vai hoidossa?

Meillä poika 3v5kk tykkää leikkiä legoilla, autoilla ja sellasella rakennussarjalla. Palapeleistä tykkää myös tosi paljon. Piiloon on myös kiva mennä esim.peiton alle. Sit huutaa, että mamma tule etsimään. Mä olen peiton alla =) Poika on päivisin kotona.

Meillä 03/04 syntynyt poika tykkää leikkiä muumitalolla ja niillä hahmoilla, legoilla sekä muovieläimillä ja -dinoilla. Brion junaradalla myös. Nämä siis suosituimmat. Vesiväreillä ja muovailuvahalla tykkää myös silloin tällöin puuhailla. Autot ei häntä kauheasti kiinnosta. On päiväkodissa.

Autot ja liikennemerkkejä mattoon laittelee,kyselee mitä tarkoittaa ja ajelee melkein sääntöjen mukaan.Junarata,elektroniikka pelit(vai mitä ne nyt onkaan) tietokoneella pelaa pelejä,jalkapalloa tykkää potkia ja sulkapalloakin.Muovailuvahatkin välillä.
4-vuotias ja kotihoidossa.

Meillä poika 3-v.Tykkää potkia palloo,heitellä ja ottaa koppeja,autot ja pyöräkuormaajat,kaivurit on kova sana.Palapelejä tekee joskus,muovailuvahalla ja sormiväreilä tykkää tehdä kaikkee.Tykkää mennä piilosta sisällä ja ulkona.Raksalla myös naulailee lautoja yms.tietää työkaluja paljon nimeltä mm.kompressorin...On kotihoidossa koska olen äitiyslomalla.Vauva 3,5kk. :)

Täällä 3,5v. poika tykkää leikkiä pikkuautoilla, junaradalla ja palapelejä on viime aikoina ruvennut rakentelemaan innolla. Myös Aku Ankan selailu on suosittu puuha. Pikkusiskon kanssa on myös kiva riehua :) Ulkona tykkää kiipeillä ja keinua (juuri oppi ottamaan itse vauhtia keinussa). Ja kotihoidossa on.

meidän 3v5kk poika rakentelee dublo-legoista taloja, tekee palapelejä, haluaa pelata lautapelejä tai tietokoneella barbapapa-pelejä, kuuntelee kirjoja, katsoo dvd-lastenohjelmia, keittää ruokaa leikkiastioilla, leikkii majassaan, muovailee muovailuvahasta, leikkaa ja liimaa ja piirtelee, juoksee ympäriinsä ja riehuu, haluaa myös usein painia..
:laugh: olen äitiyslomalla joten hoidamme pojun kanssa 2,5kk pikkuveljeä kotona.

Meidän 3v4kk poika rakastaa AUTOJA, mutta leikkii toisinaan myös legoilla, junaradalla ja nyt kun pikkuveli sai paljon noita fisher pricen leluja, niin nyt niilläkin leikitään. Poika tykkää myös kovasti piirtää ja piirtääkin tosi taitavasti. Palapelejäkin tekee ja katsoo joskus elokuvia, joista Cars on lemppari. Kotihoidossa on. Aloitti kyllä kerhon pari viikkoa sitten.

Yhteistyössä