mitä teidän 8kk vauvat osaavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ryömitään, hytkytään konttausasennossa, istutaan hyvin jos istumaan laitetaan eli ei siis itse nouse vielä istumaan. Meillä tyttö varpistaa pahasti joten ei edes tuettuna oikein kunnolla seiso.

Tyttö ryömii, nousee tukea vasten seisomaan, jokeltaa tätätä ja vauvauvauv! :) :heart: Konttausasentoon jo menee, mutta etiäpäin ei ole vielä hoksannut lähteä, istuminenkin sujuu jokseenkin hyvin.

kaikki samat kuin ap:n vauvalla ja myös puhuu jokellen kovasti. nyt on kovasti autojen perään ja aina sellasen saadessaan käteen ( siis PIKKUauton ,juu nou.. ) alkaa päristellä ( luoja sitä kuolan määrää sitten! :heart: ) . tunnistaa myös sanan pallo ja tunnistaa äidin,isän ja isoveljen.tykkää myös pudotella kaikkia esineitä ja katsoo kun joku ne nostaa ja taas uudestaan..

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Ryömitään, hytkytään konttausasennossa, istutaan hyvin jos istumaan laitetaan eli ei siis itse nouse vielä istumaan. Meillä tyttö varpistaa pahasti joten ei edes tuettuna oikein kunnolla seiso.

Meillä mennään aikalailla samoin, paitsi että poika nousi just mua vasten seisomaan, mutta kyllä se seisominen on vielä niin huonoa, että kaatuu heti :D
Paljon se ei kyllä juttele, huutamalla komentaa isoveljiä ja äitiä. Poika on aina ollut aika hiljainen.

7,5kk ja risat
-konttaa
-nousee tukea vasten seisomaan
-hirmu hyvä huumori joka ilmenee tilannetajulla
-oikein surullisena saattaa huutaa ÄITI
-höpisee tä tä , ei jne. yksinkertaista
-istuu tukevasti jo pari kk
-osaa lelujen painikkeita mistä tulee mitäkin. usein soittaa sellaista yhtä mitä sitten alka tanssimaan ( hytkymään ).
-konttaa halimaan ja pusimaan vauvatyylillä

Yhteistyössä