mitä teidän mielestä tarkoittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun olimme anopilla kylässä, eikä 1,8kk lapsemme uskonut minua kun kielsin ottamasta kynttilää pöydältä, isäntä sitten kielsi ja lapsi heti uskoi johon anoppi tokaisi "niin, missäköhän se auktoriteetti on"...

kävin miettimään, kun anoppi sen jälkeen oli aivan hiljaa, ikäänkuin nielaisi lauseen kesken. sanoiko tämän loukatakseen minua ja mitä tuolla tarkoittaa?

lisäksi mätti pöytään jäätelöä, mehua ja herkkuja, joita lapsi halusi syödä ja kävi kotona sitten kierroksilla siitä sokeri määrästä.

Uskon että tuo tuli suusta ihan vahingossa, sammakkona, ja siksi lause jäi kesken. Kaikilla ei ole taitoa ajatella ensin ja puhua vasta sitten (minä olen oivallinen avamaan ensin suuni ja miettimään vasta sitten mitä tulikaan taas sanotuksi... )

Mitä herkkuihin tulee niin suurimalla osalla mummoista on joku perustelematon tarve hemmotella pieniä kullanmuruja
:D

koitin rajoittaa tuota makean syömistä, mutta jos mummo työntää kasan jäätelöä eteen niin mitäs siinä teet, kun lapsi alkaa kiukkuamaan sitten kun minä sanon ei.

mummo alkoi sitten itse kieltää lasta tuon sanomisen jälkeen...jäi vain tosi paha mieli reissusta...

Meilläkään muksu ei tottele minua, vähän vieraampia ihmisiä sen sijaan heti. Mutta se on varmaan ihan normaalia tuossa iässä ja anopinkin luulisi sen tietävän :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meilläkään muksu ei tottele minua, vähän vieraampia ihmisiä sen sijaan heti. Mutta se on varmaan ihan normaalia tuossa iässä ja anopinkin luulisi sen tietävän :)

ei meidan 1,5v mua tottele kunnolla, tahallaan kyllakin. miesta tottelee paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos et ap muuten sattunut tietämään niin sokerin määrällä ja lapsen vilkkaudella ei ole mitään todistettua yhteyttä.

Luepa kuule uudelleen asiasta tietävien kirjoituksia!

Taisi olla viime sunnuntaina kun tuli se joku asiaohjelma (Prisma tai joku, ehkä uusinta) jossa nimenomaan tutkittiin tuota yhteyttä ja tultiin siihen lopputulokseen, että sokerilla ja vilkkaudella ei olisi yhteyttä. Mä en ole asiaan niin perehtynyt, mutta en omalla lapsellani ole huomannut enempää/vähempää vilkkautta syökö sokeria vaiko ei.

ei meilläkään muksut tunnu mua niin helposti uskovan kun enempi olen heidän kanssa. isäänsä uskovat paremmin ja umpi vieraita heti.
kerran pomppivat omalla pöydällään ja vaikka miten olin kieltänyt ja ottanut pois niin homma jatkui kahta riehakkaammin... soitin heidän kummitädilleen ja annoin luurin muksuille, täti äyskäsi puhelimeen et ALAS PÖYDÄLTÄ!! niin heti tulivat, eikä enää sinä päivänä pöydällä pomppineet (seuraavana päivänä kyllä taas )
nauroinkin et mun pitää joku etä komentaja hankkia että menee asiat perille :laugh: