Mitä teidän vappuun kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vappu apina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
teen munkkeja ja simaa ostan. Ruoka on nakkeja, sipsiä ja limpparia. Vappuaattona lapset pukeutuu ja leikkii kavereiden kanssa puistossa serpentiinein ym. pillein. Illalla saunotaan ja herkutellaan. Vappupäivänä käydään torila ostamassa ne isot foliopallot ja katsellaan jos on muuta ilmaisohjelmaa kaupunki järjestänyt.

Tänä vuonna minulla on menossa raskausviikko 39+4 vapun päivänä, joten kaikki riippuu tulokkaasta ollaanko edes kotona. Lapset juhlii sitten vappua mummon luona miten parhaaksi katsovat.

Ilmapallot ja naamiaispuvut kuuluu asiaan kuitenkin.

Siman laitoin eilen tulemaan. Tietysti on ilmapalloja ja serpentiiniä, vapputorilta lapset saa valita mieleisensä foliopallot. Teen laiskan naisen munkkeja (vaasan valmiit pakastemunkit :D ). Perunasalaatin teen itse ja nakkeina Kivikylän Wanhanajan nakkeja. Juomaksi riittää se sima..
Vapunpäivänä miehen äidille grillaamaan ja syömään papan paistamia muurinpohjalättyjä.

Siinä meidän vappu.

Munkkeja tehdään, suklaakuorrutteella ja ilman. Simaa saatiin tutulta omiin tarpeisiin, eli mulle. :P tytöllä on päiväkodissa naamiaiset ja kauniina prinsessana pääsee sinne juhlimaan, se lienee hänen kohokohta munkkejen lisäksi. :) tänä vuonna on myös meille aikuisille omat naamiaisjuhlat tiedossa mukavassa porukassa grillailen ja muutaman siiderin nauttien. Ilmapalloja meillä on muutenkin aina, mutta lapsi saa tietty foliopallon. :)

Herkuttelua ja yhdessäoloa. Pojalle vappupallo luvattu. Tänävuonna kenties nuotioretki metsään jos keli yhtään semmonen. Meidän vappu on perhejuttu, ei örvellyssellainen.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="kjh";30799545]Enpä tiedä, ei ole oikein kavereita. Menen varmaan aa-ryhmään tai jotain (raitistunut alkkis). Olen säälittävä mutta minkäs teet.[/QUOTE]

Tuossa ei ole mitään säälittävää. Hieno juttu kun pääsit viinaksista eroon. Tsemppiä sulle ja kivaa vappua! :)

[QUOTE="kjh";30799545]Enpä tiedä, ei ole oikein kavereita. Menen varmaan aa-ryhmään tai jotain (raitistunut alkkis). Olen säälittävä mutta minkäs teet.[/QUOTE]

Jos oot raitistunut alkkis niin ethän sä todellakaan mikään säälittävä ole! Hattua nostan sulle.

Vapuksi teen kunnon siivouksen, syömisinä rahkaa, raejuustoa, kaalia, kurkkua, tomaatteja jne.

Yhteistyössä