mitä teidän viikkoon kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avemaria

Jäsen
19.10.2007
974
0
16
Ihan uteliaisuuttani kyselen. Olen yrittäny tehdä itselleni jonkinlaista "viikko-ohjelmaa" että tulis asioita tehtyä ku kerran kotona olen lasten kanssa. Ajattelin kysellä teiltäki että mitä teette kotona viikottain? Siis lähinnä kotitöitä. Mulla tuntuu aikaa ja energiaa olevan välillä vähän liikaaki niin vinkkejä kaipaisin mitä voisin kodin ja lasten eteen tehdä enemmän ku mitä nyt. Siis tällä hetkellä "listalla" on normaalit siivoukset ja tietysti päivättäinen ruuanlaitto mut mitä muuta vois tehdä viikottain?

Mulla riittää nää normaalit päivittäiset ulkoilut, kerhoon viemiset, ruuanlaitto, pyykinpesu, paikkojen järjestely ja lasten kanssa puuhastelu sekä useamman kerran viikossa jossain kyläily/kestittäminen.

Ylijäävän energian käytän lukemiseen, nettailuun, puhelimessa jutteluun, päiväuniin ja n. kerran viikossa siivoamiseen.

Jotta tästä laiskiaisesta ei oikein ollut apua :D

Tuntuu etten tee kotona oikein mitään ku mulla on koko ajan tekemisen puute. Silti talo on koko ajan järjestyksessä, pyykit pesty ja tiskit joko koneessa tai kaapissa. Tahtois lisää tekemistä ja mielellään tietysti sellasta mistä olis hyötyä. (ja mulla on siis 3 tenavaa...)

Ompele lapsille vaatteita... minusta olisi tosi kiva ommella kaikenlaista, mutta kun ei ole sitä aikaa eikä tilaa mua meinaan rasittaa joka kerta kaivaa se kone esille ja sit sulloa takaisin kaappiin jos olisi oma tila missä ommella ja saisi kaikki välineet jäädä esille niin olisi varmaan tälläkinhetkellä ompelemassa sen sijaan että notkun täällä.

Ompele lapsille vaatteita... minusta olisi tosi kiva ommella kaikenlaista, mutta kun ei ole sitä aikaa eikä tilaa mua meinaan rasittaa joka kerta kaivaa se kone esille ja sit sulloa takaisin kaappiin jos olisi oma tila missä ommella ja saisi kaikki välineet jäädä esille niin olisi varmaan tälläkinhetkellä ompelemassa sen sijaan että notkun täällä.

:D voi ku osaiski... Kaikki mun tähän astiset luomukset on ennemmin tai myöhemmin päätyny pölyräteiksi... Siinä olis kyl toisaalta haastetta opetella. Tarvitsijoita ainaki olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Tuntuu etten tee kotona oikein mitään ku mulla on koko ajan tekemisen puute. Silti talo on koko ajan järjestyksessä, pyykit pesty ja tiskit joko koneessa tai kaapissa. Tahtois lisää tekemistä ja mielellään tietysti sellasta mistä olis hyötyä. (ja mulla on siis 3 tenavaa...)

tuu meille jatkamaan....

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:

tuu meille jatkamaan....

Asut kuitenki liian kaukana...

tekemistä josta olis hyötyä.nyt pahan pistit :whistle:

pulkkamäkeen ja piitkille lenkeille... tekee hyvää ja hmm.. sämpylöitä leipoen..piirakoita.. en tee oikeen sen erikoisempaa :D

Yhteistyössä