Mitä teijän perheen lauantai-iltaan vielä tänään kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tyhjentelin tänää pakastinta ja tein äsken pari suolaista piirakkaa. Mies toi vielä irtokarkkeja joten kun noi yliväsyneet muksut simahtaa niin me käperrytään sohvan nurkkaan takkatulen ääreen kattomaan viikolla tallennettuja ohjelmia ja herkutellaan :)

Katotaan isännän kanssa Nick Caven länkkäriä digiboksilta, mä meen varmaan ysiltä nukkumaan ja mies kattoo leffan loppuun. 13 vee tuolla leipoo keittiössä jotain ja isosiskonsa on kavereillaan, tulee kotiin varmaan tunteja mun nukahtamisen jälkeen.

Syödään juuri, aiemmin laitettiin tulevan esikoisen huonetta kuntoon. Varmaan vielä ruoan jälkeen laitellaan tavaroita paikoilleen ja sitten vaan töllöä loppu ilta.

Lasten iltatoimet hoidettu, tuossa leikkivät viimeiset leikkinsä ja aletaan rauhoittua nukkumaan. Sitten minä kuuliaisesti katson Lomaterapiaa, syön puolison jätskit (taas) ja suoritan nettikurssin pari tehtävänantoa.

kaivoin kuopan koiralle. syöpä. lopetti syömisen nyt kokonaan el lkehoituksesta lopetus.. mies tullee kohta koiran kans kotia.. huh. 2v välei nmennee koira. en vain haluais luopua.. jospa seinien maalaus sais hetkeksi ajatuskset muualle.. ;(

Mies lähössä kaverilleen, sitä ennen lupas laittaa lapset sänkyihinsä. Mulla pannukakku uunissa, surffailua tai telkan töllötystä tiedossa, sopii mulle, rv 37+ menossa enkä tosiaan jaksaiskaan muuta.. :)

Laitan pienet lapset nukkumaan ja kuuntelemme miehen kanssa Göstan Koe-eläinpuistoa kuin nuoruusvuosina.

Isot haahuaa vielä laneja meille, eli alakerta täyttyy teineistä.

narikalle voimia :hug:

meillä ei mitään kummosempia: kohta vois syödä hiukan jätskiä kun tuo vauva kohta nukahtaa. Esikoinenkin meni aikoja sitten nukkumaan. Ja mahtaakohan telkkarista tulla mitään katsomisen arvoista?

Ainiin, sainhan mä tänään autoon alle uudet renkaat, nyt on kiva ajella :)

Mulla on lapsivapaa vkl. Loppuillan ohjelmaan kuuluu joko netissä notkumista, teeveen tuijotusta tai sitten meen lukemaan kirjaa. Ostin itelleni eilen suklaanameja, mietin tässä just että haluisinko mä niitä nyt vai en.. lauantai-illan suuria päätöksiä ;)

Loput lapset nukkumaan, suihkuun ja kattomaan telkkua. mies on kattomassa sitä jääkiekkoa ja kun tulee, niin varmaan jotain iltapalaa vielä syödään ja sitten sänkyyn.

Mies nukuttaa tyttöä. Sitten syödään thaimaalaista katkarapukeittoa ja katsotaan jakso Bonesia. Loppuillasta ei sitten tiedäkään, että mitä tehdään. ;)

Yhteistyössä