V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kowalski: Onko itsetehtyä toi keitto?
Riitan Herkku sen ihan itse teki.
Ok
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kowalski: Onko itsetehtyä toi keitto?
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Toinen söi pitsan ja toinen kerroshampurilaisen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kowalski: Onko itsetehtyä toi keitto?
OkKuulosti vaan niin herkulliselta ja aattelin jos olis joku hyvä ohje siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kowalski: Onko itsetehtyä toi keitto?
Mä en osaa tehdä itse mitään tuollaisia![]()
Joo, ne elintasosairaudet on kyllä semmosia pirulaisia että hyökkää kimppuun saman tien kun erehtyy yhdenkin pizzan tai hampparin vetämään! Varokaa!Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Toinen söi pitsan ja toinen kerroshampurilaisen.
kääk.. tervetuloa elintasosairaudet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kowalski: Onko itsetehtyä toi keitto?
Mä en osaa tehdä itse mitään tuollaisia![]()
Joo en mäkään mikään haka oo, mutta onneks sit on Riitta ;-)
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Tyttö 4v xöi banaanijukurtin.
Poika 3v söi 2 viinirypälettä :/
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Meillä 4v tyttö söi 1 1/2 lautasellista kaurapuuroa jossa oli voisilmä, sokeria, maitoa ja raejuustoa
Raejuusto on tuon neitosen herkkua ja nyt halusi sitä jopa kaurapuuron joukkoon![]()