Mitä teillä tapahtuu nyt??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just kotiuduttu kylpylästä. Mies ja kuopus kohta 3v tuijottaa formuloita, isommat tytöt 8 ja9 leikkii omassa huoneessaan, toden näköisesti joko gogoilla tai bratzeilla, koira puljaa uusilla leluillaan ja minä tillitän tässä.

4.5 kk vauva vähän tuntuu kikattelevan iskälle, iskä seuraa samalla jotain urheilua (mitä sieltä näkyy?? ) töllöstä, kohta 6v hönttää isänsä ja mun väliä, koko ajan suu käy. Pienempi koira nukkuu, ja odottelee ruokaa, isommasta en tiedä, kun on anoppilassa, ja IKÄVÄ sitä! |O

Esikoinen kotiutui kaverilta, likat katsoo barbie ja pegasoksen taika leffaa, mies ottaa tietoja lasten tietokoneelta ja mä istun tässä olkkarissa tietsikalla :D

Kohta iltahommiin. Meillä on täällä en viikko syyslomaa, joten aamulla ei herätys aikasin.

Esikko opettelee neulomaan tuossa vieressä, kuopus katsoo tarkkaavaisena miten homma etenee. Minä istun koneella ja välillä selvittelen neulomusta takaisin järjestykseen. Lemmikit puolestaan nukkuvat.

Iskä heittelee palloa 7v. pojan ja 2v. neidin kanssa. 9v. neiti istuu sohvalla ja syö banaania ja vaatii kasvis dippailulautasen tekoon. Aiotaan dipata kasviksia ja sipsejä kun Talent alkaa. :p

Mies ja pienimmäinen lähti käymään ärkkärillä, 8 vuotias suunnittelee vaatteita johku vihkoon, 17 vuotias lähti kaverilleen ja esikoinen oottelee just jätkäkaveriaan kylään...mä itkeskelen kipeitä käsiä ja jalkoja tässä koneella. :(

Uusimmat

Yhteistyössä