Mitä teillä tapahtuu NYT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
9v ja 14v ovat tietokoneilla, tytystä 11v en tarkkaan ottaen tiedä... se on jossain korvessa partioleirillä tällä hetkellä. Isäntä on tuossa vieressä ja rasvasi juuri mun jalat :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
9v ja 14v ovat tietokoneilla, tytystä 11v en tarkkaan ottaen tiedä... se on jossain korvessa partioleirillä tällä hetkellä. Isäntä on tuossa vieressä ja rasvasi juuri mun jalat :heart:

Aah, mitä palvelua =)

Me katsellaan tuota Unicefin ohjelmaa miehen kanssa ja poika paahtaa parhaillaan taikaruisleipää (osasi ihan itse lukea paketin kyljestä) keittiössä.

mä tulin juuri koirien kanssa lenkiltä. lapset katsoo dvd:tä tuossa viereisessä sohvassa, toinen koirista ja kissa tässä mun vieressä sohvalla. toinen koira makaa meidän sängyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

Aah, mitä palvelua =)

Juu, kyllä siitä silloin nauttii, kun sen saa innostumaan noin kerran vuoteen :D

1v nukkuu, 2v syö iltapalaa, mies on omalla koneellaan ja mä tulin tähän laskeskelemaan suppareita. Taas on jo pari tuntia tullut kivuliaita supistuksia, kuitenkin epäsäännöllisesti. Tämmöstä tää on ollut jo kolmisen viikkoa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

Aah, mitä palvelua =)

Juu, kyllä siitä silloin nauttii, kun sen saa innostumaan noin kerran vuoteen :D

Mä oon niinkin onnellisessa asemassa että saan jalkojen rasvauksen joka ilta....

Uusimmat

Yhteistyössä