A
ap
Vieras
2v ja 3v nukkuvat, 8v ja 12v lueskelevat, 16v ja 18v omilla menoillaan, minä tässä avasin karkkipussin ja nautiskelen omasta ajasta, ukko saunomassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:9v ja 14v ovat tietokoneilla, tytystä 11v en tarkkaan ottaen tiedä... se on jossain korvessa partioleirillä tällä hetkellä. Isäntä on tuossa vieressä ja rasvasi juuri mun jalat :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:9v ja 14v ovat tietokoneilla, tytystä 11v en tarkkaan ottaen tiedä... se on jossain korvessa partioleirillä tällä hetkellä. Isäntä on tuossa vieressä ja rasvasi juuri mun jalat :heart:
Aah, mitä palvelua =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:9v ja 14v ovat tietokoneilla, tytystä 11v en tarkkaan ottaen tiedä... se on jossain korvessa partioleirillä tällä hetkellä. Isäntä on tuossa vieressä ja rasvasi juuri mun jalat :heart:
Aah, mitä palvelua =)
Juu, kyllä siitä silloin nauttii, kun sen saa innostumaan noin kerran vuoteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Lapset nukkuu ja mä oon tässä koneella. Mies on töissä.