Mitä teille kuuluu?

Kukaan ei varmaan ees muista mun juttuja mut kerron silti :D

Just palattiin ihanalta viikon reissulta mereltä, meidän omasta saaresta. Ruskeana kuin papu ja iloisena siitä että saatiin vihdoinkin miehen kanssa appivnhempia koskeva riita selvitettyä. Koulu alkaa ylihuomenna ja mieli varsin korkealla!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Kukaan ei varmaan ees muista mun juttuja mut kerron silti :D

Just palattiin ihanalta viikon reissulta mereltä, meidän omasta saaresta. Ruskeana kuin papu ja iloisena siitä että saatiin vihdoinkin miehen kanssa appivnhempia koskeva riita selvitettyä. Koulu alkaa ylihuomenna ja mieli varsin korkealla!

Minä muistan :) Kiva kuulla, että oli onnistunut reissu.

No, esikoisella kiukku päällä ja huutaa ku hyeena mutta muuten ok, tällä hetkellä. Taitaa alkaa päätä särkemään. Tänään käytiin ajelulla vanhempieni luona ja äsken palailtiin.

Tokkopa minuakaan muistetaan kovin, mutta ainahan voi kuulumiset antaa.

Juon ainokaista oluttani. Olen sen ansainnut. Tänään on siivottu koko asunto, nyt kuuntelen musiikkia ja nautin lapsivapaasta kämpästä. Esikoista ei lasketa, koska se on niin iso ja pärjää jo pienen hetken omissa oloissaan.

Mietin juuri, että minun pitää pitää paremmin huolta siitä, että tulee syötyä kunnolla ja kunnollista ruokaa, muuten on jalat maitohapoilla ja voimat finaalisssa, kun joutuu kuitenkin joka paikkaan pyöräilemään.

Suunnittelen siis rauhassa iltaista pyörälenkkiäni ja odottelen kauhulla, että perhe kotiutuu, grhhrrhhhrrhh. Haaveilen saunasta, mutta ehkä on liian kuuma ilma. Yläkerrassa paahtuu, jos pistän sen päälle, eli haitat voittavat hyödyt mennen tullen.

Ja lupaan pitää pääni kylmänä palstan kanssa. Olen rauhallinen kuin Hindulehmä!

Kiitoksia, hyvää kuuluu :) Mutta väsyttää aika armottomasti... kohta menenkin nukkumaan, mutta ensin pitää odotella pyykkikoneen ohjelman loppumista, että saan pyykit kuivumaan.

huomenna kastetilaisuus, hyvän ystäväni vauva siis kastetaan. Hänen (joka siis itse on tyttäremme kummitäti) vauva syntyi samana päivänä kun tyttäremme sai nimensä :)
Maanantaina alkaa miehen työt taas joten muksujen kanssa jää kotio taas.. onneks on tekemistä niissä :D

Yhteistyössä