Mitä teille kuuluu??

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
Niin mitäs teille näin perjantaina ja ylipäätäänkin kuuluu??
voittekos hyvin? =)

:hug: :hug:

Mulle kuuluu ihan ok. Väsyttää kovasti ja sit noi tietyt asiat ärsyttävät (hoitolasten ja omien väliset tappelut)

Mutta kuuluu myäs ihan hyvääkin.... ;) ;) ;) :whistle:
aahhhhhhhhh :heart:

Ihanko jotakuta kiinnostaa...? Oikeasti ihan suht hyvää kuuluu. Kai sitä ei vain ihminen osaa ikinä olla tyytyväinen, tai ainakin mulla on se vika. Mutta hyvää pääosin kuuluu, oikeasti, ei valittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
nostellaan ja kysellään että mitäs teille kuuluu???!!! :hug:

Mitäs sulle ja miehellesi kuuluu??

tappavan tylsää ja tasaista... ootellaan pääsyä pariterapiaan, toivottavasti mahd. pian, ja kait mä sitten sen eron laitan vireille... jotenkin vain muka taas paremmin, tunnepuolella ei varmaan koskaan enää samaa kuin aikoinaan...

sekavaa... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nostellaan ja kysellään että mitäs teille kuuluu???!!! :hug:

Mitäs sulle ja miehellesi kuuluu??

tappavan tylsää ja tasaista... ootellaan pääsyä pariterapiaan, toivottavasti mahd. pian, ja kait mä sitten sen eron laitan vireille... jotenkin vain muka taas paremmin, tunnepuolella ei varmaan koskaan enää samaa kuin aikoinaan...

sekavaa... :ashamed:

Päätös on varmaan vaikea tehdä.Siis lähteäkkö vai ei.Voihan sitä aina palata takaisin yhteen jos siltä tuntuu.Tietysti lapsille kurja jos asutaan ja ei asuta yhdessä.Mutta muuten ei ehkä tiedä mitä haluaa..

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Ihan ok olotila kunhan vaan tajuais mennä nukkumaan... =)
Eikö oo kumma että vaikka joka aamu kiroaa mielessään kun illalla pitikin valvoa, niin silti ei ota opiksensa, vaan valvoo taas. :snotty:

Aivan.Mies nalkuttaa sit mulle et mitä et mee heti nukkumaan ku vauvakin menee ja nukkuu alkuyön hyvin.
Tiedän,että aamulla taas päätän että nyt mä meen aikonaan nukkumaan ja aina vaan huomaan saman että kello vetelee ties missä kun kömmin silmät ristissä nukkumaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ihan ok olotila kunhan vaan tajuais mennä nukkumaan... =)
Eikö oo kumma että vaikka joka aamu kiroaa mielessään kun illalla pitikin valvoa, niin silti ei ota opiksensa, vaan valvoo taas. :snotty:

Aivan.Mies nalkuttaa sit mulle et mitä et mee heti nukkumaan ku vauvakin menee ja nukkuu alkuyön hyvin.
Tiedän,että aamulla taas päätän että nyt mä meen aikonaan nukkumaan ja aina vaan huomaan saman että kello vetelee ties missä kun kömmin silmät ristissä nukkumaan :xmas:
Kummasti se aika vaan kuluu iltaisin. :whistle:

Yhteistyössä