Mitä teille tänään kuuluu? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Tehdäänkös tästä tämmöinen kiva ketju, jossa jokainen saa kertoa millainen fiilis on? :)
Eli jokainen joka tämän avaa, kertoo myös jotain, eiks vaan? :saint:

Minua koko viikonlopun jännittänyt huominen ultra. Ensimmäinen ultra on ja rv 11+0 nyt :heart: Hymyilyttää kamalasti ja hyvä mieli. Muutenkin viikko mennyt melko hyvin, toivotaan että huomenna tulee hyviä uutisia ja että kaikki on hyvin =)

Mitäs teidän päivään kuuluu?

=) Kiitos hyvää. Tässä toiseksi viimeistä vapaapäivää vietän. Kävin iltapäivällä hakemassa sairaalasta ystävän, jolta leikattiin lonkka, toin meille syömään ja kahville ja kipaisin hänelle vielä kaupassa kun vein kotiin. Sitten käytiin mummolassa hakemassa mummin tekemää mehua. Ekkaluokkalainen halusi vuokrata elokuvan joten poikkesimme kotiin ärrän kautta. Kiva leppoisa päivä ollut.

hyvää kiitos! Mieski tänään sanoi niin ihanasti mua halaten et "meillä on asiat loppuseltaan tosi hyvin" ja sanoi iloitsevansa lapsista ja minusta :) Siitä tulin tosi hyvälle mielelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mitäpä tässä. Vanhenen ihan kohta. Oon onnellinen, että ensiviikko alkaa pian ja voin lopettaa tän ylettömän suklaansyönnin.

alkoipa kiinnostamaan, miksi sun pitää syödä suklaata ensi viikkoon asti? :p

ihan hauska päivä. miehen kanssa palattiin ekalta aikuisten lomalta vauvan syntymän jälkeen :) mentiin toiselle paikkakunnalle hotelliin yöksi ja käytiin teatterissa. pyörittiin kaupungilla ja siemailtiin kuoharia ja muita drinksuja pitkin päivää. vauva 4kk oli mummolassa ja niillä oli ollut hurjan kivaa :)
tänään on tietty vähän väsyttäny mutta ihan kliffa fiilis. tosin hiukan ottaa päähän kun katson mihin kuntoon nelikymppinen mieheni on järsinyt yön hellinä hetkinä kaulani :X aikamies. itsekkin pyöritti päätään. äitini meinasi pyörtyä kun haettiin vauva. vähän hävettää ja eiköhän noi nyt ainakin viikon kestä. silti vähän hymyilyttää.

Hyvä ja väsynytkin fiilis. Olen tänään syöttänyt ja kahvittanut kahdeksan vierasta oman perheeni lisäksi. Aikamoinen melske tuli, kun kuusi alle 5-vuotiasta leikki ja elämöitsi :xmas:

Hyvää kiitos! Ihana viikonloppu takana tytön kanssa. Vietettiin kiireetöntä, rentoa viikonloppua, mutta kaikennäköistä kivaa ehdittiin silti tekemään. Tyttö oli ihanan hyvällä tuulella koko viikonlopun!

Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Käytiin tänään ravintolassa syömässä, mies oli koko viikonlopun kotona, ei siis öitä töissä. Mitä nyt nyt tytölle tuli pikkuflunssa, mutta taitaa olla parenemaan päin..

Alkuperäinen kirjoittaja wilsson:
Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Käytiin tänään ravintolassa syömässä, mies oli koko viikonlopun kotona, ei siis öitä töissä. Mitä nyt nyt tytölle tuli pikkuflunssa, mutta taitaa olla parenemaan päin..

söpö kuva muuten rohviilissasi =) :wave:

Yhteistyössä